- Emily, stigli smo.
Osjećam mamin dodir na svom ramenu i otvorim oči te protegnem svoje ukočeno tijelo. Svaka kost u tijelu mi puca i nisam ni svjesna da smo se vozili malo više od tri sata. A helikopterom je to išlo tako brzo.
Demon mi otvori vrata i makne se s puta da mogu izaći van. Gledam u tamu oko sebe i sva se snuždim jer mjesec je na nebu, a ja ne osjećam Tangusa uopće. Pogled mi se sastavi s Tammy i gledam kako svjetlo obasjava njenu tamnu kosu te izgleda kao vila. Iza nje stoji Dragon i uopće ne obraća pozornost na nas.
- Rekla sam ti da se vidimo uskoro - nježno me zagrli i poljubi u obraz. Lulen se spusti pokraj mene i gledam ju kako joj pogled svako malo bježi prema naprijed.
- Lul, je sve uredu? - povučem ju za ruku te osjetim kako drhti. Pogleda me i samo kimne glavom dok nastavlja gledati ispred sebe.
- Osjećaš li ga?
- Ne, sve je tiho.
- Gospođo Star, dođite sa mnom, ja sam Tammy i pokazat ću vam vašu sobu, dobit će te pratnju i molim vas bez nje ne napuštajte sobu.
Mama me kratko pogleda dok se okreće i prati Tammy u zgradu i Dragon se okrene te pođe za Tammy.
- Što sada? - Track stane ispred mene i gleda u mene kao da sam najnježniji cvijet koji će se svaki čas slomiti. Ali kutkom oka primijetim da mu se ruke nekontrolirano tresu.
- Ne znam, čekati - Lul mu dobaci dok ga gleda oprezno.
- Track, Lul će te uspavati, mučiš se i boriš protiv svoje prirode, a svakako nam nisi od pomoći u ovom stanju.
- Ne, želim biti tu da potražim Tana! - gledam kako Lul staje ispred mene i kao da svojim tijelom želi zaštititi moje.
- Track, budi razuman čovječe, mjesec je već izašao i boriš se, a nije ti to potrebno, svakako te neću voditi u borbu.
Gledam borbu u njegovom pogledu i onaj tren kad lagani vjetar puhne u moja leđa, prema njemu. Njegov pogled se okreće prema nama i pogled mu padne na Lul.
Njegove tamne oči zamrače se dok krene napraviti korak prema njoj, a Demon ga zaustavi u toj namjeni.
- Ne, Track, bori se Lulen nije tvoja družica! Ne možeš ju uzeti! - šokirano dahnem prema njima dok gledam kako se niz njegovo čelo slijeva znoj dok se bori, dok njegove oči ne napuštaju Lulen, kao da je opsjednut s njom i kao da joj ne može odoljeti.
Onaj tren kad se trgne od Demona i nasrne na Lulen, prije nego padnu na mene, Lul upotrijebi svoju moć da me makne s puta.
Odmaknem se za korak dok gledam kako Track baca njeno tijelo na pod i snažno uvuče njen miris u sebe.
Demon snažno stišće ruke u šake i gledam kako vatra sjaji u njima. Njegov pogled je pun bijesa, ali drži se pod kontrolom.
- Track, poljubi me - okrenem se prema Lul i gledam ju kako mu se obraća umiljatim glasom.
Ali Track ima drugi plan, pokušava otkopčati njene hlače, Demon krene napraviti korak prema njima, ali kao da ga Lulen zaustavi u mislima i gledam ga kako ukopava svoje tijelo u zemlju.
- Spriječi ga! - viknem prema njemu, ali on samo stoji i sve gleda.
- Track, poljubi me - Lul ga još jednom zamoli u trenu kad glasna rika izleti iza mene. Toliko zagrmi kroz noć da cijela zadrhtim od straha i poželim pobjeći što dalje.
- DRAGON NE! - ali gotovo, snažno se zabije svojim tijelom u Tracka kojeg ruši s Lul, Demon se brzo premjesti ispred mene.
- Frost! - vikne snažno kroz noć dok gledam kako Dragon šakama razbija Trackovo lice, izgleda strašno koliko nemilosrdni mogu biti. Izgleda bolesno koliko krvi ima na podu dok Frost trči prema njima i pokušava ih rastaviti.
ESTÁS LEYENDO
Tangus - Završena
Fantasía2.dio serijala Salvation Emily Star, od rođenja ima sve što jedna djevojka može poželjeti. Bogatstvo, slobodu, i predivnog muža, te roditelje koji ju obožavaju. Iako se cijeli svoj život bori s svojim izgledom, Emily je ipak sretna. Ali kada jedna n...