- Jesi li sigurna da želiš ići? Jedna tvoja riječ i ostajemo ležati u krevetu.
Pogledam ga i pogled mi padne na njegovo neodoljivo tijelo i srce mi odmah zalupa ubrzano.
- Vidiš, želiš me kao i ja tebe.
- Tangus, tri dana smo zatvoreni u sobu, potrebno mi je da izađem, da se družim.
Kimne glavom dok se okrećem natrag i gledam po svom novom ormaru što bih mogla obući. Preselili smo se u ovu sobu prije dva dana i priznajem da je ovo dosad najljepše vrijeme moga života.
Veliki krevet crne boje krasi sredinu sobe, veliki ormar i komoda s više ladica stoji pokraj vrata kupaonice.
Jednostavno u sebi ova soba ima neki sjaj i zaljubila sam se u nju. Ulovim haljinu i primaknem ju na svoje tijelo, može proći.
U kafeteriji se sprema manja obiteljska proslava u ime mene i Tangusa. Zato što je on preživio i što sam ja trudna te što smo opet skupa.
Spustim sa sebe mokri ručnik te obučem čipkasti crni grudnjak i slične gaćice, u tom trenu osjetim kako njegova ruka klizi mojim leđima.
Sva koža na tijelu mi se naježi od miline, dok on spušta glavu na moje rame i nježno ga zagrize. Gurnem guzicu prema njemu i protrljam se u njegov već dignuti kurac.
- Bože, kako volim tvoj miris - duboko u sebe udahne iza mog uha i protrljam se još više u njega.
- Nagni se prema naprijed i ulovi se za vrata dušice, ovo će biti jebeno brzo i žestoko.
Poslušam ga što je rekao i osjećam kako miče gaćice sa svog puta do mog klitorisa. Dah mi stane kad ga protlja i polako gura svoja dva prsta u mene.
- Tako si spremna za mene, ljubavi - poljupce nježno utisne u moja leđa dok pomiče svoje prste, a zatim ih makne skroz i osjećam pritisak dok gura svoj kurac. Polako se gura u moju unutrašnjost i dah mi zastane onaj tren kad se smjesti duboko u mene srce mi lupa ludo dok čekam da pokrene svoje kukove.
- Tako te volim, volim sve na tebi! Tvoje oči, usne, nos, sve, ti si moje sve, Emily!
Izvuče se iz mene i snažno trzne naprijed, zabija se kao da mu život ovisi o tome, kao da sutra neće svanuti ako ne utaži moju i svoju glad.
Osjećam kako sam blizu i sve staje na tren kad on stavi prst na moj klitoris i protrlja, vrisak mog orgazma odzvoni sobom dok osjećam kako se njegov kurac duboko u meni napinje, a zatim njegova rika ispuni prostoriju dok se naslanja na mene.
- Brzo, ali slatko - poljubi me u vrat i vraća moje gaćice na mjesto.
- Moram se oprati.
- Ne, večeras nosiš moj miris na sebi i između svojih nogu. Da mogu, najradije bih te cijelu prekrio spermom.
Trznem se prema njemu i bijesno ga pogledam.- To je odvratno! Možda bi bilo bolje da me popišaš!
Pokloni mi osmijeh dok svoj poludignuti kurac uzima u ruke i zakorači prema meni. - Nije loša ideja, dušice.
Napravim korak natrag smatrajući koliko je lud da bi me stvarno zapišao. - Lud si.
- Za tobom.
- Ako ja moram biti dolje, onda morate i vas dvoje! - glasan muški glas me trgne i prestrašeno pogledam prema vratima.
- Odjebi Track, stižemo! - nasmiješi mi se dok i dalje pozorno prati svaki moj pokret.
- Jebi se Tan, natjeran sam da budem dolje pa učini mi čast i svoju dlakavu vučju guzicu dovuci dolje! - snažno jednom lupi i vrata se zatresu, pretpostavljam da je to bila njegova noga.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Tangus - Završena
Fantasia2.dio serijala Salvation Emily Star, od rođenja ima sve što jedna djevojka može poželjeti. Bogatstvo, slobodu, i predivnog muža, te roditelje koji ju obožavaju. Iako se cijeli svoj život bori s svojim izgledom, Emily je ipak sretna. Ali kada jedna n...