- Šta to radiš? - staje kraj mene i gleda me kako vraćam novac natrag u kofer.
- Odlazim!
- Ne, ti ne ideš nikud!
- O, da, idem!
Zgrabi me za kukove i prebaci što dalje od kofera, stane ispred mene i natjera me da podignem glavu i pogledam ga.
- Šta sam loše učinio? - zbunjeno ga pogledam i vidim da iskreno zahtijeva odgovor.
- Nazvao si me jebenom kurvom, a sinoć sam spavala s tobom, prije nikad to nisam učinila, ti si prvi!
- Ah dušice - nježno spusti glavu i svojim usnama dodirne moje. Struja uzbuđenja proleti kroz mene i snažno ga ulovim za ramena. - Drago mi je da sam prvi.
Njegovi prsti klize niz moje rame te snažno zakači ručnik i strga ga s mog tijela. - A sada ću te opet žestoko jebati!
Usnama dodiruje moj vrat te polako stavlja poljupce niz moju ključnu kost. Cijela drhtim dok se pokušavam održati na nogama.
A tad nas prekine zvuk njegovog mobitela i gledam ga kako ga bijesno vadi iz džepa.
- Reci, Demon - trgnem se na ime i kroz moj um mi zvuči jako poznato, ali gledam Tangusa kako se okreće dalje od mene i bijesno rukom prođe kroz kosu.
- Ok, stižem? Zna li Frost? - opet kao da znam i to ime, ali nikako ga ne mogu smjestiti. Njegovo tijelo je bijesno i korača kroz kolibu. Podignem ručnik s poda i ponovo se zagrnem, da sakrijem svoje intimne dijelove.
- Dobro, razumio sam, pratim Lulen i Caina, ok shvaćam! - kada spremi mobitel natrag u džep okrene se prema meni i pogled mu se iz bijesnog mijenja u nježnost.
- Moram ići, ali ti slobodno ostani ovdje i čekaj me - pogledam po kolibi i zbunjeno odmahnem glavom.
- Ne, moram i ja ići!
- Emily, nema mjesta na kojem mi možeš pobjeći pa bolje i sebi, a i meni uštedi vremena i jednostavno se udomaći ovdje.
- Ne mogu to učiniti!
- U redu odi, ali za točno dva dana opet ću te pronaći - zbunjeno nakrivim glavu dok gledam u njega, zašto točno za dva dana?
Koji vrag se tad dešava?
- Ne mogu se opet igrati toplo hladno, Tangus, već sam sve to jednom prošla. Jednostavno budi iskren.
- Ne mogu ti sad sve objašnjavati, ali znaj, idi dušice i ja te pratim kao jebena sjena. Nikada se nećeš moći sakriti!
Sagne se do mojih usana i nježno me poljubi, toliko da odmah želim više, ma trebam više! Ali on se okrene te gledam u njegova leđa dok odlazi. Tek tako, pokupi se i ode! Mislim, koji vrag sam ja očekivala, da će pasti na koljena i moliti me da ostanem s njim.
Odmahnem glavom i pogledam prema velikom krevetu, koliko želim otići toliko me krevet privlači!
On je svakako otišao pa je li bitno ako krenem sada ili ujutro? Pomaknem ručnik i on pada s mene te legnem na krevet i prislonim glavu na njegov jastuk. U trenu me okruži muževni miris i tada mi padne nešto na um.
Kako ja mislim otići, usred vukojebine sam? On je ciljao s tim da se prestrašim i ostanem, ali ću mu ja pokazati da Emily Star više nitko neće zajebavati i ako se trebam spuštati s jebene planine, to ću i učiniti!
Ali opet, zadnja misao prije sna su njegove oči, njegovo tijelo i u jedno sam sigurna, opet ćemo se sresti jer je on tako rekao.
*****
ESTÁS LEYENDO
Tangus - Završena
Fantasía2.dio serijala Salvation Emily Star, od rođenja ima sve što jedna djevojka može poželjeti. Bogatstvo, slobodu, i predivnog muža, te roditelje koji ju obožavaju. Iako se cijeli svoj život bori s svojim izgledom, Emily je ipak sretna. Ali kada jedna n...