- Jesi li siguran da je on tu? - Dragon upita dok se ne znam po koji put okreće oko sebe.
Cijela vojska mutanta stoji oko mene i okreće se oko sebe dok gledamo u šumu koja nas okružuje, jedino je malena koliba u nizini i iz nje se diže para te su svjetla upaljena.
- Da, Ellenor je dala ove koordinate. Njegov gps signal je zadnji put ovdje ulovljen. A i čujem misli i najmanje troje ih je unutra.
- Idemo, želim se što prije vrati natrag, ne želim da se Tangus probudi, a mene nema.
- Ne brini, Lulen će ga uspavati, a i Axa je ostala kraj njega.
Kimam glavom dok osjećam da se Dragon kraj mene ukočio. - Što? - tiho mu dobacim dok gledam Demona kako maršira prema kolibi.
- Njene usne na Tangusu me dovode do ludila. Mogao bih nekoga ubiti sada!
Nježno mu se nasmiješim dok krećem za svima njima niz laganu nizbrdicu. - Dragon, to je tek početak, vjeruj mi.
Meni iskreno ne smeta jer Lulen ne smatram prijetnjom, ona ja sva umiljata i draga i nikada ne bi prešla crtu. A i sprijateljila se sa mnom, a koliko sam skužila njoj je prijateljstvo svetinja.
Kako se sve više približavamo kolibi, ruke mi se počnu tresti od straha jer ću se napokon suočiti sa svojim mužem. Napokon ću mu pokazati da nisam slaba malena koja se krije iza ovih grdosija. Iako sam povela cijelu vojsku.
Gledam u leđa Demona koji rukom pokazuje jednoj ekipi da odu na drugu stranu, a on stane ispred vrata i pričeka da su svi na poziciji, dok diže nogu i izbija vrata sa šarki. Glasan vrisak se prelomi zrakom dok svi odjednom ulete unutra. Stojim vani s Dragonom kraj sebe i Cain koji stoji ispred mene, kao da je spreman primiti jebeni metak ako slučajno zaluta.
- Može! - Demon glasno vikne iz kolibe i gledam kako Cain svoju pušku s leđa stavlja ispred sebe te glasno nategne i sjesti metak u cijev. Podigne ju na svoje rame i krene ispred mene.
Ovo je ludost, Brad je mogao mene samo tući, ali pored ovih mutanata možda se upiša u gaće.
Onaj tren kad zakoračim u malenu prostoriju u kojoj je najmanje deset mutanata i svi koji drže oružje okrenuli su ga prema Bradu koji leži na podu gol.
Na krevetu leže dvije djevojke koje povlače plahtu na svoje grudi i pokušavaju sakriti golotinju.
Okrenem glavu i ugledam maleni kauč te ispred kauča mali stol, na kojem je velika količina nečega bijelog, pretpostavljam da je droga. Neke crtice su već posložene u nizu i vidi se da su negdje ostali tragovi dok su uvlačili u sebe.
Miris, ni sama ne znam čega, tjera moj želudac da radi sto na sat jer osjećam da ništa neće uspjeti zadržati u njemu ako samo na tren popustim kontrolu.
- Emily - tako tiho siđe s njegovih usana i primijetim da jedva drži fokus na meni, kao da je previše ušlagiran da bi mislio.
- Zdravo Brad - kroz um mi prolaze dani, mjeseci pa čak i dvije godine i pokušavam shvatiti što sam ja vidjela u ovome mlitavom čovjeku, njegov kurac manji je od kikirikija i njegov trbuh mlitavo visi na jednu stranu.
- Jebote, u pravu si treba mi lupo da bih primijetio išta među njegovim nogama! - Demon se nagne iznad njega i bez imalo ustručavanja gleda u Bradov kurac.
Obrazi mi se zapale dok gledam njega golog i shvatim da Tangus izgleda kao Bog pored ovog sebičnog i umišljenog čovjeka.
- Pa, Brad! Uživam mučiti ljude koji su zaslužili da upoznaju komadić pakla iz moje ruke! - trgnem se dok gledam kako Demon podiže dlan i na njemu gori jebena vatra, u prostoriji nastaje muk dok Brad panično gleda u Demona.
YOU ARE READING
Tangus - Završena
Fantasy2.dio serijala Salvation Emily Star, od rođenja ima sve što jedna djevojka može poželjeti. Bogatstvo, slobodu, i predivnog muža, te roditelje koji ju obožavaju. Iako se cijeli svoj život bori s svojim izgledom, Emily je ipak sretna. Ali kada jedna n...