4. Poglavlje

4.3K 288 27
                                    

- Gubi se! - vrisnem prema njemu, dok ga svaka stanica u meni moli da me dirne, sve u meni traži da me on uzme. Borim se, sama sa sobom se borim da ostanem prisebna i jača od ovoga, dok u meni bukti vatra, a još je gore kad gledam u njegove predivne crne oči.

- Dušice, ne čini to!

- Zašto? - poraženi glas mi pobjegne s usana dok ustajem i sjedam natrag na svoje ruke da se spriječim da ne učinim grešku i počnem na glas moliti da utaži moju želju.

- Bilo je jače od mene, ali želim te čak više od punog mjeseca, želim tebe.

- Lažeš!

- Ne, ja nikad ne lažem, otkad sam te ostavio u kolibi, razmišljam samo o tvojim usnama, samo o tvom tijelu. Molim te dozvoli nam da utažimo glad, dozvoli mi da se pobrinem za tebe.

Gledam u njegove oči i vidim koliko je iskren, svaka stanica u mom tijelu ga želi, potreban mi je kao dah i osjećam kako sva moja borba prestaje dok kimam glavom i dajem mu dozvolu.

Brzo se kreće prema meni i klekne na pod te su nam lica u ravnini jedno s drugim. - Ja te nikad neću povrijediti - govori mi tiho dok spaja usne s mojima, sve u meni vrisne od dobrodošlice i čvrsto omotam ruke oko njegovog vrata te ga čvršće privučem k sebi.

Poljubac je pohlepan i tražim više, trebam više, potreban mi je kao zrak, potreban mi je da utaži ovu želju u meni. Njegove ruke snažno uhvate moje tijelo i podiže me u zrak dok ustaje te nas oboje baca na krevet.

Nastavlja me ljubiti bez prestanka, a zatim se čuje trganje moje odjeće, glasno trganje tkanine ozvoni sobom dok se naši uzdasi miješaju.

U trenu sam gola i hladan zrak dodiruje moje vrelo tijelo, on spušta glavu s mojih usana na moje grudi i sva drhtim od pohlepe, jebeno trebam i želim više.

- Tako si medena, mogao bih te dirati do smrti!

Srce mi lupa ludo dok slušam njegov glas, požuda za mnom je ispisana u svakom njegovom pokretu, u svakom njegovom poljupcu. Osjećam kako njegova ruka klizi niz moj neravan trbuh i raširim noge željna i voljna za više.

Onaj tren kad njegovi prsti dodirnu moj klitoris, vrisak sleti s mojih usana dok svaki mišić titra od olakšanja. Od jednog jebenog dodira svršila sam kao nikad. Jebote, što mi ovaj divljak čini?

- O moj Bože - podigne se malo s mene te me pogleda u oči. - Moje ime je Tangus.

Smijem se naglas dok požuda polako popušta i napokon vrelina napušta moje tijelo, ali njegovi prsti imaju drugi plan.

Pokreću se i ispočetka polako trlja moj klitoris, dok se moje tijelo odiže s kreveta već puno volje za još jednu ludu vožnju.

- Brže - snažno prste ukopam u njegovo rame i glasno zavijanje izađe iz njega dok čujem otkopčavanje hlača i kako ih nogama pokušava svući sa svojih nogu.

Njegovi prsti nestaju s mog klitorisa i zamijeni ga veliki debeli kurac, koji se polako gura unutra, koji polako rasteže svaku stanicu u mom tijelu, koji ruši sve ispred sebe, koji me uzima kao nikad nitko.

Dah mi stane kad se zabije do kraja i ispuni me, cijelo tijelo mi se izvije prema gore i pregrizem jezik da spriječim glasan vrisak s usana.

Polako se izvuče iz mene i zatim ga opet zakopa duboko, srce mi lupa ludo dok ponavlja postupak bez prestanka, sve u meni vrišti i kad začujem još jedno njegovo zavijanje, sve u meni vrisne od još jednog orgazma, koji rastavlja moje tijelo na komade. Zatvorim oči u trenutku kad glasno zavijanje ozvoni sobom i osjećam kako vrelina ispunjava doljnji dio mog trbuha, dok svršava duboko u mene.

Tangus - Završena Onde histórias criam vida. Descubra agora