10. Poglavlje

3.6K 289 34
                                    

- Emily! - gledam u svoju savršeno obučenu mamu kako trči prema meni. Njena kosa je savršeno na mjestu i nijedan plavi uvojak ne strši nigdje.

Onaj tren kad izađem, van snažno me povuče na svoje grudi i sve se u meni ponovo slomi, glasan jecaj mi sleti s usana.

Mama podigne moje lice i stavi ruke na moje obraze te se zagleda u moje oči.

- Jesi li dobro, dušo? - suze se pojačaju, ali najviše zbog toga kako me nazvala. Ponovo me povuče u zagrljaj i snažno me zagrli te preko njenog ramena ugledam oca, njegove smeđe oči su zabrinute dok gledaju u moje.

- Ah dušo, nemoj plakati - pušta me iz zagrljaja i povede prema ocu, njegove oči se raznježe i raširi ruke da mu priđem u zagrljaj. Ali ja se zaustavim na par koraka od njega i bijesno ga pogledam.

- Jesi li kupio mog muža? - njegovo lijepo naborano lice se smrkne i poraženo spusti ruke niz svoje tijelo.

- Jesam, ali sada sam mu sve oduzeo, sad je beskućnik jer da sam prije znao što ti radi, dušo, ubio bih ga golim rukama.

Mama me ulovi snažno za ruku i utisne poljubac u moju sljepoočnicu. - Jesi li gladna? Naravno da jesi, bio je ovo dug put.

Malo nagnem glavu na jednu stranu jer zapravo i nije ako smo samo sat vremena putovali. - Nisam, želim razgovarati s tobom, tata, a mama i s tobom.

Kimnu glavom dok se polako okrećem i ostavljam ih za sobom. U ovoj vili sam odrasla, maksimalno zaštićeno mjesto na kojem sam mogla raditi što želim. Roditelji mi nikada nisu branili da tjeram svoje snove i za to sam im zahvalna.

Ali ipak, kad sam upoznala Brada prije dvije i pol godine nisam mogla biti sretnija, voljela sam ga, a on me uništio

Odmahnem glavom dok otvaram vrata svoje bivše sobe i shvatim da je sve isto kako sam i ostavila.

- Nisam dala da se pomakne olovka sa stola. Svaki dan je čiste, ali jednostavno nisam imala srca promijeniti nešto. Kada si otišla odavde, tvoja soba mi je pružala utjehu.

Okrenem se prema svojoj mami i nježno ju pogledam. - Ah mama - povučem ju u zagrljaj i znam da ona jest umišljena, ona nekada i pretjeruje sa savjetima za mršavljenje, ali milijun posto sam sigurna da me voli i da bi za mene umrla.

- Smršavila si, ljubavi - zbunjeno se pogledam niz tijelo i primijetim da sam sama sebi ista.

- Nisam.

- Jesi, tvoja mama zna najbolje i vidim da jesi. Što je Brad učinio mojoj curici? Zašto prije nisi ništa rekla, Emily?

Tužno udahnem i sjednem na veliki ružičasti krevet te se okrenem i primijetim da su na zidovima i dalje posteri mojih omiljeni grupa.

- Mama, jednostavno vas nisam željela u to uvlačiti i posljednju noć kada samo se žestoko posvađali me udario i rekao kako me nitko nije htio ovako debelu, da je moj otac morao platiti njega da me oženi.

Ugušim jecaj u svom grlu i snažno se rukama zagrlim oko svog tijela.

- Emily, dušo ja bih te obranila, ubila bih gada za tebe. Ti si dušo Star, a mi ne trpimo sranja. Tvoj otac će ga totalno uništiti, više nikad neće biti netko!

Kimam glavom dok ruke stisnem jače oko sebe.
- Ali tebe toliko to ne muči, je li tako dušo? - njena ruka nježno miluje moju kosu i osjećam njen pogled na svom licu.

- Zaljubila sam se, mama. Toliko sam se zaljubila da mislim da Brada nikad nisam voljela.

Tihi jecaj ispuni prostoriju dok gledam u svoje ruke, tresem se cijela jer istina je napokon vani.

Tangus - Završena Место, где живут истории. Откройте их для себя