(🎈🍁Bölüm5 İhtimaller Perisi🍁🎈)

245 180 91
                                    

"Belli bir süre düşünmemeliyim."En son dayanamayıp kendi kendine
"Buralarda oturmuyor değişik bir havası vardı tuhaf biriydi."
desede bildiği halde kendini avutması gerektiğinden : "Burda oturmuyorsa orda ne işi vardı ?
Belli ki buralı."
Yani kısa zamanda kendiyle çelişen ve sürekli aklında ona bir ses rengi arayan biri haline dönüşmüştü.

Belki çoğunuza saçma gelebilir.
"Bir kere gördüğün kişiye kitap mı yazılır? "
Evet yazılır tebessümü içtense kalbi tebessümü ile birleşmiş gibi tertemizse yazılır.
"Ben o dakikalarda değil bana seslenişini, ses rengini ve yakından gözlerinin içine bakamadığım ama etkisini hissettiğim bir adama yazıyorsam yazılır."

*dedi çevresine

"Çok zaman geçti, çok zaman geçti ve bu geçen zaman içinde bir kere bile göremedim.
Gezmeyi seven biri değildim.
Hani gezsem görürdüm belki gezmediğimden karşılaşma ihtimalimizin çoğunu intihara sürükledim...
Özel birgün geldi. Özel olduğu için her yerde insan vardı. Deli gibi eğlenenler, mutluluk pozu verenler, gezip dolaşanlar ve dahası...
Herkes eğlenmek için bir yerlere giderken ben yine sadece evde tek kalmak istiyordum." dedi Zeynep

"İnsanlar evden çıkıp gezmesi için o kadarr ısrar ettiler ki sormayın! Israrlar çoğalınca isteksiz bir şekilde kalkıp,
Ne geldiyse eline alıp hazırlandı.
Tam evden çıkarken..."

(🍁devamı yorumlarınızdan sonra.Kurgu şeklinde ilerliyorum ve bu hikayede herkesden birşeyler koyarak yön bulmak istiyorum umarım doğru ilerliyorumdur. 🍁)

🍁🎈İKİ DAKİKADA SEN BİR ASIR GİBİYDİN🎈🍁( ...ASIR MİSÂLİ...Tamamlandı...)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin