16

1.3K 101 0
                                    

~Lilianna~

Verschrikt keek ik op naar het gezicht van de binnenkomer. Ik slaakte een zucht van opluchting toen ik zag dat het Alicia maar was. Hey Lily, wat ben je aan het doen, vroeg Alicia terwijl ze naar me toe liep. Ik pakte het blaadje met de informatie over mijn verleden en dat van haar en gaf het aan haar zodat ze het kon lezen. Haar slaperige gezichtje lichtte op toen ze de tekst las.

We zijn echt familie, zei ze nadat ze alles had gelezen. ik knikte en deed mijn armen open op hetzelfde moment dat zij in mijn armen sprong. Ik hield haar stevig vast, de tranen die ik in probeerde te houden sinds ik erachter was gekomen vielen over mijn wangen. Zo stonden we een tijdje, totdat Alicia's maag begon te knorren en we samen op weg gingen naar de keuken.

Na een half uur door het grote huis te hebben gelopen vonden we eindelijk de keuken. Toen we binnenkwamen vielen alle gespreken stil en keek iedereen onze kant op. Ik glimlachte naar iedereen en zei "goedemorgen" en liep samen met Alicia naar een plekje aan het eind van de lange tafel. Ik pakte een pak cornflakes en een pak melk en goot dat in een kom. Daarna begon ik stilletjes te eten terwijl ik de ogen van iedereen die in de keuken was nog op me voelde branden.

Vijf minuten later kwamen Caleb, Violet en hun ouders binnen. Caleb zijn ogen gleden langs iedereen aan tafel tot ze in die van mij keken. Hij glimlachte naar me en wilde naar me toe lopen, toen zijn vader hem tegenhield. In een keer had ik geen honger meer en duwde de halfvolle kom cornflakes van me af. Iedereen keek verwachtingsvol van mij naar de Paisley's.

~~~~~~~~~~~~~~~~

~Caleb~

Toen ik wakker werd lag Lily niet meer in haar bed. Ik was op de bank in haar kamer in slaap gevallen om de wacht over haar te houden, maar toen ik wakker werd was ze er niet meer. Ik keek naar het bed waar haar kleine zusje zou moeten liggen en zag dat ook zij niet meer in haar bed lag.

Ik kreeg een angstig gevoel in mijn maag toen er allemaal scènes van wat er zou kunnen gebeuren door mijn hoofd heen flitsten. Tot ik me bedacht dat ze misschien honger hadden en naar de keuken waren gegaan om te gaan ontbijten. Ik stond op en deed een joggingsbroek aan en liep de kamer uit. Op de gang kwam ik Violet en mijn ouders tegen en samen liepen we naar de keuken. Toen we de keuken binnen kwamen zag ik dat elk lid van onze roedel naar Lily zat te staren tot ze ons opmerkten en ons verwachtingsvol aankeek. Ik wilde naar Lily toe lopen om haar gerust te stellen, maar ik voelde de hand van mijn vader me tegenhouden.

Ik keek hem aan en smeekte hem met mijn ogen om me naar haar toe te laten gaan maar hij schudde zijn hoofd. Ik wilde boos op hem worden, maar ik zag dat hij geen blik van afschuw in zijn ogen had maar een blik van medelijden. Hij had medelijden met Lily! Dat zag je niet elke dag.

Hij schraapte zijn keel en zei " Ik moet mijn excuses aanbieden tegenover Lilianna, we hadden er niet zo snel van uit moeten zijn gegaan dat alle aanvallen op ons door haar veroorzaakt zouden zijn". Hij keek haar even aan. Namens de Roedel en mijzelf wil ik me verontschuldigen voor mijn gedrag, vervolgde hij.

Lily werd rood van alle aandacht die ze kreeg en knikte. Het maakt niet zoveel uit, zei ze zachtjes terwijl ze naar haar eten keek. Ik voelde mezelf weer boos worden. Ik wilde schreeuwen en zeggen dat het wel uit maakte. Ik wilde zeggen hoe veel ik van haar hield en hoe erg ik mijn vader verafschuwde toen hij zei dat ze veroordeeld was ten dood, maar ik hield me in. Mijn vader had zijn excuses aangeboden en ik wilde het niet erger maken.

~~~~~~~~~~~~~~~~

nieuw hoofdstukje

hope you enjoy

XxLily🌸

That feelingWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu