20

1.1K 83 3
                                    

Epiloog

10 jaar later
~ Lilianna~

"Mahaaaam , Romulus wil mijn boek niet terug geven" schreeuwt mijn 7- jarige dochter Elena. Ze is bijna een kopie van mijn, maar ze heeft Calebs blonde haar. Romulus daar in tegen heeft rood haar, Caleb en ik hebben beiden geen idee waar dat vandaan komt. Toen we 19 waren zijn we getrouwd en een paar dagen voor mijn 20ste verjaardag kwamen we erachter dat ik zwanger was van Elena. Drie jaar later kwam Romulus en ik ben nu 4 maanden zwanger van de derde.

Er is veel veranderd in de laatste tien jaar. Alicia is op haar 14de voor het eerst veranderd in een weerwolf, Violet is de Alfa van de Roedel geworden op haar 21ste, omdat hun vader ernstig ziek was en heeft een jaar later haar zielsverwant gevonden. De rest van de roedel is nog steeds zo'n beetje hetzelfde als toen ik hier kwam.

"Romulus Paisley geef Elena haar boek terug", hoor ik de stem van zijn vader roepen. Ik hoor voetstappen de trap af komen en Caleb loopt naar binnen met Romulus in zijn armen. Romulus steekt zijn handen naar me uit en ik pak hem over, hij slaat zijn handjes om mijn nek heen en verbergt zijn gezicht in mijn haar. Caleb en Elena komen er ook bij staan en slaan beiden hun armen om me heen, Caleb om mijn schouders en Elena om mijn benen.

Ik zucht als Caleb mij een kus op mijn voorhoofd geeft en als hij me bezorgt aankijkt glimlach ik naar hem. Mijn leven is dan niet altijd even leuk geweest, maar zolang ik mijn gezin bij me heb is het voor mij perfect. En zo zal het altijd blijven.

~~~~~~~~~~~~~

Dit is zo moeilijk voor me geweest om te schrijven, maar ik weet dat ik het zo moet laten eindigen voor mezelf. Ik heb het vaak moeilijk gehad om verder te schrijven met het verhaal. Maar dankzij jullie is het me gelukt. Ik kan geen betere lezers wensen. Bedankt dat jullie me hebben geholpen om mijn eerste verhaal te schrijven. Bedankt voor iedereen heeft gereageerd en gestemd.

Kijk ook naar mijn nieuwe boek "Forces of Nature" als je de tijd ervoor hebt.

Maar vooral blijf lezen, want het boek is altijd beter dan de film😉

Xxlily🌸

That feelingWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu