5

1.7K 114 7
                                    

De volgende ochtend werd ik wakker gemaakt door Alicia die op mijn bed sprong. Het ergste het was 6 uur 's ochtends. Ik ging dus maar douchen en aangezien het warm was deed ik een hemdje aan met shorts en mijn nieuwe All Stars. Mijn haar liet ik los zodat het op een natuurlijke manier kon drogen.

Mam was al bezig met het maken van een ontbijt, maar pap zag ik nergens. Waar is pap, vroeg ik terwijl ik mijn bord pakte. Hij moest wat eerder naar zijn werk, zei ze met een knipoog. Toen ik achterom keek zag ik Alicia naar beneden komen. Ik at mijn ontbijt en hielp Alicia met haar haar dat ik in een paardenstaart deed.

Omdat Pap er niet was moesten we lopend naar school, ik begrijp nu ook waarom we er zo vroeg uit moesten. Het was mooi weer dus ik had er geen problemen mee. Toen ik Alicia had weggebracht begon ik op mijn weg naar school. Halverwege kwam er een auto aan die langzaam bleef rijden. Toen het raampje open ging zag ik Caleb en Violet in de auto zitten.

Wil je een lift Lily, vroeg Violet. Ja dankje, zei ik en ik stapte achterin. Toen we op school kwamen zag ik Rhine en Shaelynn aanrennen. Violet liep gelijk met ze mee naar binnen terwijl ik op Caleb wachtte. Samen met Caleb liep ik naar binnen.

De schooldag ging snel voorbij en al snel stond ik weer buiten. Ik kreeg een sms'je van Charlotte dat ik Alicia niet op hoefde te halen, dus moest ik lopend naar huis. Onderweg naar huis zag ik Violet en Caleb het bos in lopen. Ik rende hun achterna het bos in, maar eenmaal in het bos was ik ze al weer kwijt. Ik hoorde opeens gegrom achter me en toen ik me omdraaide zag ik twee wolven. Één grote zwart-bruinige wolf en één kleinere grijze wolf. Ik liep langzaam naar achteren en stapte op een takje dat kapot knapte de twee wolven zetten beiden een paar stappen naar voren en draaiden zich daarna om. Ze liepen een andere richting uit en verdwenen weer in de bosjes.

Ik liep het bos weer uit, bang dat ik nog meer wolven zou tegenkomen en liep het laatste stukje naar huis.

Eenmaal thuis liep ik naar mijn kamer om mijn schrijfopdracht voor Engels af te maken. Het was een lange opdracht en toen ik klaar was, was het al tijd om te eten.

Toen het 22:00 uur was ging ik op bed en speelde de gebeurtenis in het bos na. En één ding kon ik nog steeds scherp voor mijn ogen halen. De groene ogen van de wolven en de bekende blik bij de grijze wolf.

Het deed me denken aan iemand die ik van school ken, want toen ik in die ogen keek kwam er maar één naam in me op. Caleb

~~~~~~~~~~~~~~~~

Sorry dat het zolang heeft geduurd ik heb het druk gehad de laatste weken.

Bedankt voor alle stemmen

Xx Lily

That feelingWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu