~Lilianna~
Het is nu twee weken geleden dat ik weg ben gerent. Ik heb een baantje in een restaurant. Ik werk elke dag in ruil voor een slaapplaats en wat geld. Ik ben wel van plan om school nog af te maken, maar ik weet nog niet wanneer. Mijn baas meneer Evers en zijn vrouw wonen boven het restaurant en ik mocht hun zolder huren. Ze zijn beide heel aardig, maar ze zijn niks vergeleken met mijn ouders. Ik kreeg tranen in mijn ogen en ik knipperde ze weg.
Daarna ging ik naar het volgende tafeltje om de bestellingen op te nemen. Het was een groepje jongeren. Hallo ik ben Lily jullie serveerster voor vanavond wat willen jullie bestellen, zei ik terwijl ik de bladzijde van mijn notitie blokje omdraaide en opkeek. Ik schrok toen ik zag dat Jeremy, Carter, Ryder, Shaelynn, Juliet en Lucy daar zaten. Ze bestelden alle zes iets en ik liep terug opgelucht dat ze me niet herkenden.
Toen ik klaar was met werken liep ik uitgeput naar boven. Als zij hier in Boston waren zouden de anderen ook in de buurt moeten zijn. Maar als ze mijn geur weten te vinden dan weten ze mij te vinden. Dun dun dun.... Dat is mijn ringtone.
Mijn telefoon gaf aan dat ik een berichtje had gekregen van Charlotte. Ze vroeg hoe het met me ging en of ik of ik nog terug zou komen. Ik antwoorde dat het goed ging en dat ik het nog niet wist. Ik deed mijn telefoon uit en ging slapen.
~Caleb~
Twee weken sinds ik haar heb gezien. En eerlijk gezegd voel ik me een wrak. Het enige wat ik doe is naar school en op mijn kamer zitten. Mijn vrienden en familie zijn bezorgt om me.
Shaelynn, Jeremy,Ryder en Carter zijn naar Boston om te gaan shoppen. Of nou ja Shaelynn, Lucy en Juliet gaan shoppen en de jongens dragen de tassen. Ze vroegen me mee, maar ik wilde hun avond niet verpesten. Ron negen uur 's avonds kwamen ze thuis. Ze zagen eruit alsof ze iets heel erg leuks hadden te vertellen dus we verzamelden ons allemaal.
We gingen dus naar Boston en daar gingen we eten in een restaurant met super lekker eten echt jullie hadden erbij moeten zijn het is het gewel-, begon Shaelynn toen ze onderbroken werd door Lucy. Lilianna werkt in het restaurant, zei ze daarna.
Dat wilde ik zeggen voordat ik zo ruw werd onderbroken, zei Shaelynn. Zij en Lucy begon te ruziën over wat wel en niet ongepast was, maar ik was al weg met mijn gedachten. Ik zou Lily weer zien.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Nieuw stukje
X Lily🌸
JE LEEST
That feeling
WerewolfAl bijna acht jaar zit ik in het verzorgings tehuis. En nu ben ik eindelijk geadopteerd door een familie uit de USA. Hier begint mijn verhaal 03~04~2014 - 24~12~2014