4

1.8K 115 13
                                    

De volgende ochtend was ik al vroeg wakker. Ik had een nachtmerrie gehad, maar hij voelde zo echt. Ik nam een douche om mijn gedachten er anders aan te vestigen en liep daarna weer naar mijn kamer. Ik deed mijn kast open en trok er een jurkje aan met bloemenprint uit. Ik had hem ooit gekregen van Miss Jones alleen nog nooit aan gehad, en aangezien ik nog naar de stad ga met Char-mam en Alicia voor nieuwe kleding vanmiddag was dit het enige wat ik had. Ik deed er een crème kleurig vestje overheen en deed mijn schoenen aan.

Ik deed mijn haar in een paardenstaart en deed een beetje mascara op. Ik vond dat het er nog best leuk uitzag, maar ik hield alleen niet zo van jurkjes.

Toen ik naar de keuken liep zag ik dat het nog maar 7 uur was en dat ik nog anderhalf uur had voor school. Ik pakte een pak cornflakes, een kom, een lepel en een pak melk. Toen ik het op had besloot ik om mijn tas in te gaan pakken voor school. Toen ik daarmee klaar was was het al half acht dus liep ik naar Alicia's kamer toe en maakte haar wakker.

Ik liep weer. Naar beneden en zag dat mam ook al wakker was. Jij bent vroeg wakker, zei ze terwijl ze een kom met cornflakes klaar zette voor Alicia. Ik had een nachtmerrie, zei ik. Kan je hem je nog herinneren, vroeg mam terwijl ze me bezorgt aan keek. Ik schudde mijn hoofd en zei: Nee en dat vind ik raar want meestal onthou ik mijn nachtmerries juist. Ach het was maar een droom, voegde ik eraan toe.

Toen ik driekwartier later op school was zag ik dat ik de eerste was. Ik liep naar mijn kluisje om mijn boeken erin te doen die ik vandaag niet nodig had. Toen ik hem dicht deed schrok ik me dood. Caleb doe dat nooit meer, zei ik terwijl ik mijn hand op mijn hart legde. Hij begon te lachen en ik gaf hem een vriendschappelijke duw tegen zijn schouder. Eikel, zei ik heel zacht zodat niemand het kon horen, maar het leek met of hij het wel kon horen.

Je ziet er mooi uit, fluisterde Caleb in mijn oor en ik begon te blozen. Samen liepen we naar wiskunde toe, mijn favoriete vak. Weer voelde ik me net zoals gisteren aan gestaard en toen ik opzij keek zag ik dat Caleb naar me keek met zijn ogen vol liefde dat al snel veranderde toen ik naar hem keek dus het moet vast het licht zijn geweest. Ik glimlachte naar hem en ging weer verder met luisteren naar de leraar terwijl de elektrische schokjes mijn lichaam verwarmde. Ik moest me ervan weerhouden om in zijn armen te kruipen en nooit meer los te laten, maar ik hield het vol.

Toen de bel ging ademde ik uit en ik realiseerde me dat ik de mijn adem tijdens de les had ingehouden. Caleb pakte mijn hand en trok me mee naar de kantine waar ik naast Rhine ging zitten. Volgens mij vind hij je leuk, fluisterde ze in mijn oor en ik werd rood. Ik keek naar Caleb die met Ryder aan het praten was. Caleb gaf me een knipoog en richte zich daarna weer op Ryder. Ik werd nog roder als dat zou kunnen en keek naar mijn salade die mijn moeder had klaargemaakt.

Na schooltijd kwam mijn moeder me ophalen samen met Alicia en gingen we naar de stad. Toen we weer thuis kwamen had ik allemaal nieuwe kleren met jurkjes, omdat Alicia en mijn moeder zeiden dat het me mooi stond.

Na het avondeten ging ik naar buiten, ik deed mijn kleren uit en veranderde in een wolf. Ik rende even totdat ik een andere wolf tegen kwam. Die begon tegen me te grommen en er kwamen nog een uit de bosjes. De grote veranderende in Aaron, En de kleinere in Charlotte. Verander zei Aaron en ik veranderde terug. Ik wist wel dat ze een weerwolf was Aaron, zei mijn moeder terwijl ze me mijn kleren aan gaf die ze blijkbaar hadden gevonden. Ik deed mijn kleren aan en glimlachte. Dat hoef ik dus niet meer voor jullie geheim te houden, zei ik terwijl ik mijn moeder een knuffel gaf. Aaron deed ook mee en zo stonden we een tijdje tot we gehuil hoorde. Ik moet gaan, zei Mijn vader en hij rende weg.

Samen met mam liep ik terug naar huis en liep daarna door naar mijn kamer,want ik was uitgeput van het rennen.

Al snel viel ik in slaap

That feelingWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu