18

1.1K 86 3
                                    

~Lilianna~

De geur van het bos was rustgevend. Ik ademde diep door mijn neus en liep op een rustig tempo verder op mijn vier grote poten. Mijn huis kwam nu eindelijk in zicht. Ik zag Alicia op haar kamer door het raam kijken en ik hoorde Charlotte en Aaron zachtjes in de keuken praten. Ik was van plan om terug teveranderen totdat het tot me door drong dat mijn kleding in stukken bij het huis van Caleb lagen.

Ik liep naar de achter deur het sloeg een paar keer met mijn hoofd tegen de deur aan. Ik ging komijn achterpoten zitten en wachtte tot de deur open ging. Toen Charlotte de deur open deed barste ze in lachen uit. "Aaron dit moet je zien", riep ze en Aaron kwam ook aanlopen. Ook hij barsten lachen uit toe. Hij me zag en ik vroeg me af wat er nou zo grappig was.

Toen ze beiden eindelijk klaar waren pakte Charlotte een joggingsbroek en een t-shirt voor me. "Dankje", zei ik terwijl ik in de keuken op een stoel plofte. Aaron gaf me een beker chocolademelk met slagroom. In stilte dronk ik mijn drinken op, Charlotte en Aaron me aanstarend. "Heb ik iets op mijn gezicht", vroeg ik terwijl ik een wenkbrauw op trok. "Behalve van de slagroom snor niks, maar dat is niet waarom we je aanstaren lieverd", zei Charlotte en ze gaf me een tissue zodat ik de slagroom van mijn neus kon vegen. "Wat is er dan", vroeg ik. "Hoe gaat het Lily", vroeg Aaron met een bezorgde blik in zijn ogen. "Ik weet het niet, wel goed denk ik waarom vraag je dat"? vroeg ik, ik begon nerveus te worden. "Waarom ben je hier heen gekomen Lilianna"? Vroeg Aaron. Ik krimpte ineen toen hij mijn hele naam gebruikte. "Aaron! Je maakt haar bang", zei Charlotte, ze keek boos zijn kant op en vervolgde daarna: " We vinden het fijn dat je ons mist lieverd, maar we denken dat het beter is als je bij Caleb in de buurt blijft".

~Caleb~

Na het gehuil rende ik zo snel mogelijk naar buiten. Daar op de grond in stukken lag haar kleding. Ik snoof diep en ving haar geur op. De geur ging naar het oosten en ik glimlachte bij de gedachten dat ze naar haar huis was. Ik begon de geur te volgen en kwam al snel bij haar huis terecht. Ik klopte aan op de deur en Alicia deed open. Ze glimlachte toen ze me zag en deed de deur verder open zodat ik naar binnen kon.

That feelingWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu