Rebel Justin Bieber

15.5K 421 35
                                    

Z pohledu Amandy:

Jsem Amanda Clark a je mi 17 let mám bráchu Mika který je stejně starý a furt se provokujeme.......SERE MĚ.....no ale tak co, každý sourozenci se serou. Zrovna sedím v autě s mým bráchou a s rodiči stěhujem se totiž do Atlanty protože táta tu dostal ,,perfektní" nabídku na práci. Prej to bude dokonalý tu bydlet, no ale mě to moc ,,dokonalý" nepřijde. Kvůli pitomí nabídce jsem musela opustit svojí školu, kamarádky a svůj pokoj v Kanadě, takže je to na hovno.

Auto se zastavilo na příjezdové cestě našeho nového domu. Super válka začíná. Ihned jsem vystoupila a běžela si zabrat nejlepší pokoj, samozřejmě Mike udělal to samý ale naštěstí jsem byla rychlejší a vlezla jsem do velkého zeleného pokoje. Miluju zelenou. Uprostřed pokoje byla velká postel a naproti ní byl malý balkónek, vedle postele byla skříň a na druhý straně stůl atd. Hned jsem věděla že to bude můj pokoj. Tak jsem si vybalila svoje věci, oblečení naskládala do skříně a šla omrknout okolí.

Seběhla jsem schody dolů, boty jsem si nazouvat nemusela protože jsem je předtim ani nesundávala. U dveřích jsem ještě rodičům oznámila že to tu jdu omrknout a vyšla z domu. Procházela jsem se po ulicích Atlanty a musím uznat že je to tu fajn.

Bylo asi 6 hodin tak jsem se rozhodla že se už vrátím.

Doma jsem hned zaběhla do pokoje a jak jsem tam doběhla už jsem ze zdola slyšela pouhé ,,večeře!" protočila jsem očima a sešla ZNOVA dolů. U stolu už všichni seděli a tak jsem si taky přisedla a začala jíst. Z jedení mě vyrušil až hlas mamky ,,tak co líbí se ti tu?" zeptala se s úsměvem ,,Kanada byla lepší" odfrkla jsem. Mamka radši už nic neříkala a tak jsem dojedla a šla zpátky do pokoje. Vešla jsem do svý vlastní koupelny co mám v pokoji a osprchovala jsem se, oblíkla a koukla na hodiny 20:36 no už půjdu spát jsem unavená a navíc zejtra musím do tý nový školy..ach..to bude oprus. Hupsla jsem do postele a usnula.

Tak první část já vím nic moc ale tak co. Je krátká ale další bude delší. Dyžtak mi do komentu napište i vaše příběhy ať mám taky co číst jo a taky názor ......ještě se to rozjede nebojte :D

Rebel Justin Bieber (opravuje se)Kde žijí příběhy. Začni objevovat