Z pohledu Am:
Po chvíli promluvil....
,,Víš Am...já..." začal Juss a vypadal nervózně ,,Justine n...." skočila jsem mu do řeči protože jsem věděla co chce říct, že to byla chyba ikdyž to byla jen sázka, ale on mi taky skočil do řeči ,,ne Am poslouchej mě" řekl a pomalu mě chytil za ruce. Nechápala jsem a tak jsem poslouchala.
,,Am, poprvý jak jsem tě viděl, když jsi nastoupila na naší školu. Bylo na tobě něco jiného a já v tu chvíli věděl že tě musím poznat. Byla jsi krásná prostě dívka mých snů. A jak jsme se postupem času poznávali bral jsem tě jako nejlepší kamarádku, ale hluboko uvnitř jsem k tobě něco cítil. Už to nebylo jen o přátelství. Byl jsem rád za každou minutu s tebou. Byl jsem rád že tě můžu obejmout. Pomohla jsi mi když jsem se pohádal s rodiči a uklidňovala že vše bude v pořádku. Nevěřil jsem že se můžu zamilovat tak rychle. Už dávno jsem ti to chtěl říct ale bál jsem se, bál jsem se toho že mě odmítneš a já ztratím jak životní lásku, tak nejlepší kamarádku. Pořád se bojím že mi teď potom všem utečeš a řekneš že ty ke mě nic necítíš, ale já už ti to říct musím. Am....já tě miluju" dokončil svůj překrásnej monolog a zahleděl se mi do očí. Doslova jsem na něj zírala. Tohle jsem teda nečekala.
,,Pochopím ale když řekneš že ty mě ne..." dala jsem mu prst na pusu a tím ho umlčela
,,Justine to je to nejkrásnější co mi kdo řekl" řekla jsem a ukápla mi první slza. Štěstí samozřejmě
,,taky tě miluju" řekla jsem mu a jemu se doslova objevily jiskřičky v očích. Rychle mě pevně obejmul. Malinko se odtáhl a zeptal se ,,staneš se tedy mou dívkou?"
Okamžitě jsem začala přikyvovat a políbila jsem ho. On mě znova pevně obejmul a zatočil se mnou ve vzduchu. Pak mi dal něžný polibek a nepřestával se usmívat.
Pak jsme ale za sebou slyšeli někoho smrkat. Otočili jsme se tím směrem a tam stáli všichni tři kluci. Fredo brečel, Ryan se usmíval a podával Fredovi kapesníky a Twist skákal radostí. Nad tím jsme se museli oba s Jussem pousmát.
,,bro to bylo tak dojemný" řekl Fredo a znova smrkal
,,kámo gratuluju" poplácal Ryan Justina po rameni
,,konečně! Já to věděl! Hrdličky moje!" přistoupil k nám vysmátej Twist a oba nás hodně pevně objal že nemůžu ani dýchat.
,,jojo Twistíku, ale teď nás prosím pusť dochází mi vzduch" řekl přiškrceně Justin a já nemohla nic jinýho než souhlasit protože měl recht.
,,ou jojo sorry" konečně nás pustil a my s Jussem vydechli.
,,co budem dělat?" zeptal se znuděně Ryan a skočil na sedačku. Asi měl v plánu na ní zůstat sedět, ale místo toho z ní sjel na zem.
Z Justinem jsme se na sebe koukli a začali se nehorázně smát. Kluci se samozřejmě přidali.
,,ha ha ha fakt vtipný" řekl Ryan a dělal uraženýho
,,ale Ryanku...kamaráde....Justin koupí zmrzlinu" řekl takovým tím škodolibým hlasem Justin. Všichni se zasmáli až na Ryana. A jee
Když Justin zjistil že se Ryan nesměje a jen na něj vražedně kouká, přestal se smát a radši odstoupil ke mě a chytil mě za pas.
Nad tím jsem se musela pousmát.
,,tak co budem teda dělat hrozně se nudím" zaškemrala jsem
,,uhm a co se takhle jít projít do parku a do nějaké cukrárny?" navrhl Ryan
,,proč zrovna cukrárna?" zeptal se ho Fredo
ČTEŠ
Rebel Justin Bieber (opravuje se)
FanfictionAmanda a Justin, oba jsou jiní ale přesto si nejlíp rozumí. Z nejlepšího kamarádství vznikne láska. Ale jednoho dne se stane něco co oba nečekali..... Jak to bude dál a co se bude dít se dozvíte v Rebel Justin Bieber