Věnováno Belieberka2000
Z pohledu Am:
Probudila jsem se a bylo až moc zvláštní ticho.
Koukla jsem se na hodiny. 7:55
A doprdele.
Zaspala jsem!
Za 5 minut mi začíná hodina s Venstovou a já zaspím. No to by mě jeblo jako.
Rychle jsem vyletěla z postele a doběhla do koupelny. Tam jsem si udělala ranní hygienu, namalovala jsem se, učesala a rychle se šla oblíknout. Vzala jsem si černý legíny k tomu fialový tílko a na to fialovou mikču. Ještě jsem si vzala tašku, mobil, klíče a šla dolů. Rychle jsem si nazula bílé converse a utíkala z domu.
Šla jsem co nejrychleji jsem mohla a najednou jsem vedle sebe slyšela zatroubení.
Koukla jsem se kdo to troubil a na levé straně ode mě stálo bílé Ferrari.
Justin.
Takže zase jede pozdě. No jo to je celý Justin, ale tím líp pro mě.
,,nechceš hodit?" otevřel své okýnko a nadzvedl obočí
,,Jo chci děkuju" odpověděla jsem a nastoupila Justinovi do auta. Hned jak jsem nasedla tak Justin vyrazil.
,,tak pozdě jo?" usmál se
,,zaspala jsem a koukám že ty taky nejedeš zrovna včas" řekla jsem a usmála se na něj
,,měla bys bejt ráda že někdy chodím trošku později jinak bys teď šla pěšky" řekl a na malou chvíly se na mě podíval. Já jsem se usmála.
,,joo někdy" smála jsem se mu
,,hej" smál se Juss taky
Po chvíly jsme přijeli ke škole a oba vystoupili. Šli jsme každý ke své skříňce kde jsem si já dala svoje věci. Nevím jak Justin no. Nejspíš to samý. Jsem to ale blbá.
Pak jsme se sešli a šli spolu na hodinu.
,,co teď vlastně máme?" zeptal se Juss.
Zapřemýšlela jsem a odpověděla ,,matiku s Venstovou"
Justin se zastavil v půlce cesty ,,řekni že si děláš srandu" řekl s nadějí v hlase
Já věděla že nebude nadšenej. Ta ho teď sprcá pořádně, ostatně jako vždy. Ups. Sorry Justine.
,,ne bohužel" zakroutila jsem hlavou
,,no" odmlčel se a poškrábal se na zátylku ,,myslím že dneska matiku vynechám takžee, se měj" dopověděl a otočil se na odchod. Smůla kamaráde, v tomhle mě teda nenecháš.
,,moment, vrať zpátečku, na to zapomeň v tomhle mě teda nenecháš" řekla jsem a potáhla ho za batoh kterej měl jen přes jedno rameno zpět ke mě.
,,hele ale já nemůžu za to že si zaspala a jako hodnej Justin jsem tě odvezl, takže ty buď hodná Am a třeba pojď se mnou nebo jdi na hodinu sama, ale já tam rozhodně nejdu" řekl a opět se chystal jít. Haha si věří. Ne ne nikam za školu nepůjde. Já vím že je to jako moje věc že jsem zaspala ale nechci to poslouchat sama a když už tu Juss je tak tam půjde se mnou. Ha to jsem ale kámoška co? Já vím nehlašte se všichni.
,,ne nikam, pojď, jdem pěkně na hodinu" táhla jsem Justina ke třídě a ignorovala to co před chvíly řekl.
,,jsi krutá, nemáš srdce" kňučel Juss a dělal smutný obličeje. Ještě že už jsme stáli před třídou nebo bych mu neodolala a šla bych s ním za školu.
ČTEŠ
Rebel Justin Bieber (opravuje se)
FanfictionAmanda a Justin, oba jsou jiní ale přesto si nejlíp rozumí. Z nejlepšího kamarádství vznikne láska. Ale jednoho dne se stane něco co oba nečekali..... Jak to bude dál a co se bude dít se dozvíte v Rebel Justin Bieber