Oslava

4.9K 244 11
                                    

Z pohledu Justina:

Ryan si sedl na gauč a konečně odpověděl...

,,noo......chodíme spolu!" najednou vykřikl a já nemohl uvěřit vlastním uším

,,cože? Fakt? Heej brácho ty si machr" přátelsky jsem ho objal

Měl jsem velkou radost a víte proč?

Ha to je jednoduchý.

Fakt nevíte?

Tak Mr.Bieber vám to teda poví.

Protože vyhrávám sázku! Hahaha ještě týden počkat a vyhrál jsem.

Jooooooo.

Konečně ucítím její rty na těch mých. Yes, jsem to ale borec.

No dobřee narcis trochu taky no.

Ale co už, jde se slavit!!

***

Pili jsme, tančili, povídali si a dělali různý kraviny. Am ani nebyla moc naštvaná, vlastně vůbec což jsem se divil ale nevadí mi to.

,,tyvole já mám hlad" řekl najednou Fredo a už měl hlavu v ledničce a cpal se vším možným. Všichni jsme na něj koukali jak si do huby strká jeden salám za druhým.

,,tyvole ten by sežral i žida s bačkorama" nemohl jsem si odpustit poznámku a taky jsem byl dost na šrot, ale pššššt.

Všichni se najednou rozesmáli, jak retardovaní tyvole. Fredo vystrčil hlavu z té lednice a svůj zrak upřel na mě. Oujee

,,já ti dám žida, pocem skrčku" řekl opilým hlasem Fredo a rozeběhl se za mnou

Skrčku? Vážně mi řekl skrčku? No to si vypije Fredík.

Vstal jsem a taky se rozeběhl aby mě nechytil. Honily jsme se tam po obýváku, sice byly malé potíže díky malému alkoholu v krvi ale docela jsem se držel. No to o Fredovi se to říct nedalo ten se rozsekal kde mohl.

To já Mr.Bieber to zvládal levou zadní, teda kromě toho že mi trochu padaly kalhoty no, ale to je jen formalita.

Všichni se na nás jen bavili a pili dál.

Óóó vřele díky kamarádi že mi pomáháte.

Viděl jsem jak se Fred válí po zemi a nějak se nemůže zvednout, tak jsem si sedl zpátky a opět se věnoval svému pití neboli Jacka Danielse.

,,ha a pak kdo je tu skrček, skrčku" zasmál jsem se jako všichni ostatní a znovu se napil. Mňam mňam Justin pítí rád johoo.

Už mám fakt dost, asi bych si měl......otevřít ještě jednu flašku. Joop 

Z pohledu Am:

Všichni už se odebrali do svých pokojů jen já a Juss jsme si furt povídali.

Bylo to skvělí. Pili jsme společně a tancovali jen my dva.

S Justinem je fakt sranda.

Už se mi zavírali oči tak jsem se rozhodla že už půjdu taky na kutě. No jo, ale kde budu spát? A domů nedojdu takže to se zamítá.

,,ehm Justine?" zeptala jsem se

,,hm?" kývnul abych pokračovala

,,noo, kde budu spát?" pousmála jsem se

,,ou jo, no tak asi v mým pokoji, teda jestli ti to nevadí, jinde totiž už není místo no, ale taky můžeš spát s Fredem, ale to bych ti neradil" zasmál se Juss

Rebel Justin Bieber (opravuje se)Kde žijí příběhy. Začni objevovat