Konflikt

3.8K 212 13
                                    

Z pohledu Am:

Jeli jsme městem a nikdo z nás nemluvil. Myslim že ani není divu. Teď zrovna není ta pravá chvíle se bavit třeba o počasí. Chápete mě ne

Očkem jsem se koukla na Jaye. Jednou rukou loktem byl opřený o okénko a držel volant. A tu druhou ruku měl na řadící páce.

Celkově vypadal sexy. Byl tak soustředěný na cestu a ve svých myšlenkách že ani nevnímal.

Sice vypadal v klidu, ale nebyl v pohodě.

Po pěti minutách jsem prolomila to ticho.

,,um kam jedem?" zeptala jsem se. Justin chvilku nic neříkal až nakonec si povdechl a promluvil

,,ani nevim, promiň jsem mimo" ruku s řadící páky položil na mé stehno a jemně ho hladil.

Svou ruku jsem dala na tu jeho a taky jí hladila ,,to je v pořádku, chápu to" mírně jsem se na něj usmála. Úsměv mi oplatil a zastavil na červené.

,,umm a půjdeš ke klukům?" zeptala jsem se. Zajímá mě to protože vim že nemá kam jinam jít.

,,asi jo, nevim" odpověděl a povzdechl si

Zarazila jsem se ,,jak nevíš? Kam chceš jít?" zeptala jsem se znovu a netrpělivě čekala na odpověď

,,nevim, nejradši bych úplně vypadnul odsud někam daleko, ale..." přerušila jsem ho ,,co? Kam daleko? To jako bys jen tak odjel? Be...."

,,Kdybys mě nechala domluvit nelekla by ses" přerušil mě prozměnu on ,,promiň pokračuj" vyzvala jsem ho pořád napjatě

,,ale nemůžu protože tu mám kluky, školu ale hlavně tebe. Nenechal bych tě tu. Miluju tě a kdybych měl možnost odjet pryč, tak jedině s tebou" dokončil a já si jednoznačně oddychla. Nedokázala bych bez něj být. Jsem až moc na něm závislá. Miluju ho tak strašně moc že bych rači opustila tohle všechno co tu mám, než abych ztratila jeho.

,,dobře miluju tě" řekla jsem mu a dala mu něžný polibek který prohloubil.

,,taky tě miluju" odpověděl když jsme se od seve odtáhli ,,a půjdu ke klukům nic jinýho mi nezbývá" tu poslední větu si tak zašeptal pro sebe ale já ho slyšela. Chtěla jsem mu ještě navrhnou že by byl u nás ale vim že by asi nešel. S rodičema se neznají ješte a to mi připomíná že je Juss pozvanej na ten objet. No to se ještě domluví

Znovu jsem ho bezeslova políbila. Miluju jeho rty.

Z polibku nás ale někdo přerušil tím že zaklepal na Justinové okénko. Justin stáhnul okýnko a nadzvedl obočí

,,je hezké že se máte rádi ale na semaforu nebude ta zelená pořád takže jestli by jste byl tak hodný pane a odjel. Pospíchám" řekl nějakej protivnej kluk tak v našem věku a nechutně na mě koukal. No spíš na mé kozy

,,je hezké že pospícháte ale jestli nepřestaneš čumět na mou holku tak tu budu stát na věky nehledě na to jestli tvůj zadek pospíchá nebo ne!" vyjel na něj Justin. Musela jsem se uchechtnout. Je roztomilej když žárlí a ještě roztomilejší když si mě chrání a tím dáva najevo že jsem jen jeho a to je skvělej pocit.

Ten kluk byl úplně vykolejenek a kousek od Jayového auta odstoupil, ale pak jako kdyby si něco řekl. Napnul se ,,tak hele možná máš luxusní fáro a sexy štětku. Pochybuju že je tvoje. Ale na mě si vyskakovat nebudeš" co? Tyvole je neuvěřitelný jak si můžou úplně CIZÍ lidé takhle rozumět a jak se z obyčejný barvě na semaforu může vzniknou hádka úplně cizích lidí kteří se viděj poprvé. Ale s tou štětkou mě nasral.

Justin vystoupil z auta a pomalu šel za nim ,,co si to řek?" strkl do něj. Taky jsem vystoupila a snažila se Justina uklidnit. Ikdyž by si ten neznámej zasloužil přes držku.

,,slyšel si" strknutí mu oplatil ten kluk. Vůbec jako nám nevadilo že za námi troubili lidi. Tak proč ne

,,tak hele, bejt tebou tak si zpátky nasednu do toho tvýho posranýho auta a mý holce se omluvíš. Sice nevim kdo jsi a je mi to srdečně u prdele." řekl mu Justin naštvaně. Ten kluk už se asi fakt lekl a rači ho poslechl.

,,sorry" řekl ten kluk směr na mě a nasedl do svého auta. Mi s Jayem jsme si taky zpět nasedli a Justin vyjel tak že se za nim zakouřilo.

Zahřálo mě u srdce jak se mě zastal. Bude divný když řeknu že to pro mě ještě nikdo neudělal?

,,sráč tyvole co si to dovoloval?" rozčiloval se Jay ,,klid, nemysli na to a děkuju že ses mě zastal" usmála jsem se na něho a pohladila ho po rameni

na sekundu se na mě podíval a úsměv mi oplatil a pak se dál věnoval jízdě. Je úplně normální že ani jeden z nás neví kam jedem že?

,,to je přece samozřejmí jsi jenom moje" řekl a opět zastavil na semaforu. Další? Tyjo teď ho asi budu rači ten semafor hypnotizovat.

,,um kam chceš jet?" zeptal se Jay a mírně se usmál.

Chvilku jsem přemýšlela kam by jsme mohly jet aby jsem Justina trochu odreagovala. A pak mě napadl obchoďák.

,,a co takhle do obchoďáku?" zeptala js se ,,dobře stejnak potřebuju novej mobil" souhlasil a tentokrát se rozjel včas směr obchodní dům.

***

Justin zaparkoval v podzemní garáži v obchodním domě a vystoupil stejně tak i já.

Propletli jsme si prsty a šli nejdříve do Apple obchodu aby si Jay mohl koupit ten mobil.

,,dobrý den chtěl bych Iphone 6" řekl Jay

,,dobře a jakou barvu?" zeptal se ho milý postarší pán

,,máte zlatou?" zeptal se prozměnu Juss

,,moment podívám se" odpověděl prodavač a někam odešel

,,nepotřebuješ taky mobil?" zeptal se mě Justin. Vykulila jsem na něj oči a zasmála se ,,ne děkuju mě slouží krásně" furt jsem se smála. Justin se taky pousmál a kývl.

Přišel ten prodavač a na pult položil zlatý Iphone 6.

,,bude to 21 121 korun prosím" řekl ten prodavač. Páni. Justin mu podal kreditku kterou to zaplatil a mohli jsme jít.

Cestou z Apple obchodu si Juss zprovozňoval mobil. Dal si tam novou simku a dal mi hned číslo.

Pak jsme si šli sednout do Starbucks a různě si povídali když v tom....

Rebel Justin Bieber (opravuje se)Kde žijí příběhy. Začni objevovat