Všechno nejlepší!

5.4K 225 13
                                    

Z pohledu Am:

Ráno jsem se vzbudila sama od sebe. Protáhla jsem se a koukla se na Jusse. Ještě spal. Už jsem říkala že je děsně roztomilej když spí?

A víte co ještě? No přece že je 1.3 a to znamená? Že má Juss narozkyyy!!! Nemůžu se dočkat co řekne na dárek co pro něj mám. Ano, ztihla jsem ho za tu dobu koupit. S Justinovýma rodičema jsem se předevčírem domluvila že mu uděláme překvapení. Páárty. Doufám že bude nadšenej.

Dala jsem mu pusu na líčko a chtěla vstát, ale něčí ruka mě zastavila. Přesně řečeno Jussova ruka mě zastavila. Otočila jsem se na něj a on už na mě s úsměvem koukal.

,,dobré ráno miláčku" popřála jsem mu a pohladila po líčku

Justin mi jako odpověď dal dlouhý krásný polibek. Usmála jsem se a teď už fakt vstala.

,,jdu do sprchy" šla jsem pomalu do koupelny ,,a můžu jít stebou?" ozval se konečně Justin

,,emm" dělala jsem že přemýšlím a nakonec odpověděla ,,jop můžeš, ale jen když budeš hodnej"

Justin hned vystřelil z postele a už stál u mě. Zasmála jsem se a vlezla do sprchového koutu a hned po mě Justin.

Začal mě líbat na krku. Tomu říká bejt hodnej? No jo typickej Justin.

,,ale já říkala abys byl hodnej, ne nadrženej na další kolo" zasmála jsem se ,,ale Shawty" škemral Juss ,,žádný ale, rači mi umej záda" podala jsem mu sprchový gel a usmála se.

Justin se zasmál a už nic nezkoušel. Má štěstí

Osprchovali jsme se a oblékli. Já jsem měla modrý jeans a bílý tílko a Juss měl červený kalhoty který si jako vždy ztáhnul až pod zadek a černý tílko. Bylo mu vidět všechny tetování. Oh bože. Nemůžu uvěřit že tak dokonalej kluk je jen můj.

Justin mě vzal za ruku a společně jsme šli dolů kde se ozývali hlasy Jussových rodičů.

,,dobrý ráno" popřáli nám nastejno. Pattie stála u plotny a něco dělala a Jeremy seděl u stolu, pil kafe a četl noviny.

,,dobrý" odpověděli jsme a já si sedla taky ke stolu ,,takže, pořád nám budete tvrdit že spolu nechodíte?" zeptal se nás Jeremy.

Nechala jsem to na Justinovi. No co

,,no emm...jsme spolu teprv od včerejška" odpověděl Juss a položil před nás šálky s kafem. Děkovně jsem se na něj usmála a napila se.

,,aha, jo a jen tak pro informaci. My nemáme zvukotěsný zdi, takže to co jste včera dělali v tom pokoji si nechte prosím až tu nebudem" zasmál se Jeremy. Justin vyprskl kafe co právě pil a koukl se na Jeremyho kterej se jenom smál. Já jsem sklopila hlavu a červenala se. No bezva

,,emm...ty" začal Justin v šoku ,,jestli jsem vás slyšel? Ano, my s Pattie jsme vás slyšeli" furt se smál. No Justin potom co to dořekl vybuchl taky do nekontrolovaného smíchu. Já s Pattie jsme se pak přidali taky.

Ikdyž to teda vůbec není vtipný

Nasnídali jsme se a Justin to šel uklidit ,,bože Justine nemůžeš si vytáhnou ty kalhoty a chodit normálně?" zasmála se Pattie a koukala na Justinové kalhoty které byly až někde dole pod jeho sexy zadkem.

Justin se zasmál a provokativně si je dal ještě níž.

Pattie jen se smíchem pokroutila hlavou a dál si něco dělala

Všichni jsme se smáli a Justin si pak odskočil do pokoje takže jsem tu byla sama s jeho rodičemi.

,,tak co máte všechno připravený?" zeptala se potichu Pettie aby nás Justin náhodou nezaslechl ,,jo já jsem obvolala jeho kamarády a všichni samozřejmě přijdou" usmála jsem se nad vspomínkou jak jsem večer potají opisovala čísla všech Justinových kamarádu z jeho iPhonu ,,paráda a ty Jeremy?" zeptala se a koukla na Jeremyho ,,jo já jsem zařídil alkohol a jeho dárek už je připravenej" odpověděl Jeremy a taky vypadal nadšeně.

Rebel Justin Bieber (opravuje se)Kde žijí příběhy. Začni objevovat