Věnováno AnetaJanejov a Beliberka2000 ;)
Z pohledu Justina:
Probudil mě nesnesitelný budík. Nesnášim ho, jako nesnášim školu
Vůbec se mi tam nechce. Jedna pozitivní věc je, že tam semnou bude Am.
Neochotně jsem vstal a zamířil si to rovnou do koupelny. Vysprchoval jsem se a udělal ranní hygienu. Šel jsem k šatně a přemýšlel jakej outfit si dnes vemu.
Vytáhl jsem si čistý černý boxerky, černý kalhoty, bílý triko a různý doplňky jako jsou hodinky a tak.
Oblíkl jsem si to a šel ještě do koupelny. Stoupl jsem si před zrcadlo a tam se ještě poupravil. Vyčesal si vlasy nahoru a kalhoty si stáhl pod zadek.
Vyšel jsem z koupelny a do batohu naházel něco do školy. Ani nevim. Je mi to jedno.
Z nočního stolku jsem si vzal svýho i-phona, klíče od miláčka a peněženku.
Sešel jsem dolů kde byly rodiče. Batoh jsem hodil ke stolu a sedl si.
,,dobré ráno" řekla mi mamka a na stůl mi dala kafe jako vždy. Teda, vždy si ho dělám sám no, ale tak nestěžuju si že
,,dobrý a dík" odpověděl jsem a kývl na tátu kterej koukal do notebooku.
Dopil jsem kafe a rozhodl se už vyrazit. Přece jen ještě musim pro Raena.
Obul jsem si zlatý supry, oblíkl koženou bundu, přehodil si batoh přes jedno rameno, pozdravil rodiče a vyšel ze dveří k miláčkovi.
Nasedl jsem a batoh hodil na zadní sedadlo. Nastartoval jsem a vyjel ke klukům.
***
Zastavil jsem před barákem kluků a zatroubil. V tu chvíli vylezl ze dveří Raen. Došel k mýmu autu a následně nastoupil na místo spolujezce.
Stejnak zachvíli skončí v zadu
,,čus brácho" pozdravil mě ,,čauves" odpověděl jsem a vyjel pro Am.
,,ještě jedu pro Am" řekl jsem mu ,,jojo je mi to jasný kámo" zasmál se
Pak už jsme si cestou jen povídali o kravinách.
Z pohledu Am:
Ráno se mi vůbec nechtělo vstávat ale musela jsem.
Udělala jsem si ranní hygienu, namalovala a učesala. Šla jsem do pokoje a ze skříně jsem si vytáhla modré úzké jeans, černý tílko a černou mikinu.
Vzala jsem si mobil a šla do kuchyně. Na stole jsem už měla snídani.
,,dobré ráno mami" pozdravila jsem jí ,,dobré zlatíčko" odpověděla a šla do vedlejší místnosti.
Nasnídala jsem se a slyšela troubení auta. Justin. Vzala jsem si tašku, nazula vansky a vyšla ze dveří.
Koukala jsem na Raena kterej si neochotně přesedával do zadu. Usmála jsem se nad tím a nasedla na místo spolujezce.
,,ahoj miláčku" řekla jsem mu a přilepila se mu na rty. Nic nenamítal a spolupracoval.
,,hej nechte si to na potom" okřikl nás se smíchem Raen. Odlepili jsme se od sebe a Justin po něm hodil vražednej pohled. Zasmála jsem se a koukala na už teď ubíhající cestu.
***
Přijeli jsme před školu a Juss zaparkoval na jeho místě. Vystoupily jsme a Raen se od nás hned odtrhl a šel za tou svojí myslim že Megan se jmenuje.
ČTEŠ
Rebel Justin Bieber (opravuje se)
FanfictionAmanda a Justin, oba jsou jiní ale přesto si nejlíp rozumí. Z nejlepšího kamarádství vznikne láska. Ale jednoho dne se stane něco co oba nečekali..... Jak to bude dál a co se bude dít se dozvíte v Rebel Justin Bieber