Trapas

4.4K 227 16
                                    

Z pohledu Am:

Právě sedíme v autě a přemýšlíme kam by jsme mohli zajet jelikož k Justinovi domů se nám ještě nechce.

Ta snídaně byla vynikající, opravdu je ta kavárná výborná, s Jussem jsme se dost nasmáli že se za náma otáčeli lidi, ale nám to bylo jedno.

,,a co aguapark?" usmál se Juss a vyjel z parkovacího místa na kterém jsme stáli.

,,je to dobrý nápad, ale nemáme plavky, takže smůla" zasmála jsem se a v tom Justin bezeslova zaparkoval před obchodním domem, mrknul na mě a vystoupil. Otevřel mi dveře abych taky vystoupila, vzal mě za ruku nad čímž jsem se zachvěla. Justin to nejspíš postřehl jelikož se mírně usmál. Vedl mě do obchoďáku a rozhlížel se kolem.

Počkat. Nechce udělat to co si myslím že ne.

Jop

Justin našel co hledal a tak se se mnou rozešel do krámu s plavkami. Já si to myslela.

,,Jussi ale já..." přerušil mě tím že jsme vešli do krámu

,,ehm dámský máš támhle" usmál se a šel někam, nevím kam. Musela jsem se nad tím zasmát, šla jsem tedy do dámského oddělení a rozhlížel se kolem. Všechny plavky byly úžasné a já si prostě nemohla vybrat.

Po chvilce se za mnou objevil Juss se svýma plavkama které mimochodem byly v černé barvě.

,,tak co vybrala sis?" zeptal se mě s úsměvem

,,uhm, ne jsou všechny úžasný" odpověděla jsem a znova se začala rozhlížet stejně tak i Justin.

Po asi 5 minutách rozhlížení Justin najednou zvolal.

,,mám je" otočil se na mě a v ruce držel mega překrásné dvojdílné, sitě fialové plavky, byly opravdu dokonalé.

,,líbí?" zeptal se mě

,,jsou dokonalý" bylo jediné co jsem řekla

,,tak si je jdi zkusit" popohnal mě ke kabince.

Zkusila jsem si je a musím říct že mi vážně padly. Otevřela jsem závěs za kterým stál Justin opřenej o kraj zrcadla.

,,wow, vypadáš úchvatně" řekl s úsměvem, usmála jsem se a zalezla zpět za závěs kde jsem se následně převlékla.

Ještě jsem se rozhodovala jestli si je mám vzít nebo ne, ale Justin na tom trval že si je musím vzít, takže jsme nakonec zaplatili přesně řečeno Justin nakonec zaplatil, chtěla jsem si je zaplatit sama ale znáte Jusse.

Vyšli jsme z obchoďáku, nastoupili do auta a jeli do aguaparku.

***

V aguaparku to bylo vážně super, blbli jsme, skákali do vody, cákali po sobě a jezdili po tobogánech, byla opravdu neuvěřitelná sranda snad ani jednou jsem se nepřestala smát. S Justinem jít do aguaparku je vážně něco nikdy jsem se tak nenasmála jako teď.

Koukla jsem se na hodiny na svým iPhonu 17:30. Páni to jsme tam byli tak dlouho? Zandala jsem mobil zpět do kapsy a pozorovala cestu před námi.

Ještě jsme se stavili u kluků kde si Justin vzal svoje věci, rozloučil se s klukama, poděkoval jim a už jsme jeli k Justinovým rodičů. Docela jsem byla i nervózní, ikdyž nevím z čeho když jsme s Jussem jen kamarádi ale i tak.

Zastavili jsme u obrovského domu byl o něco málo větší než klukův dům. Vystoupili jsme, Justin nám vzal věci a pomalu šli ke vchodovým dveřím. Justin odemkl a nechal mě vstoupit jako první. Vešla jsem a do nosu mi hned udeřila krásná vůně líhnící se z kuchyně.

Když jsme společně vešli do kuchyně u plotny stála ta samá žena kterou jsem viděla dnes ráno takže Justinova mamka. Otočila se k nám a její úsměv se rozšířil když nás viděla. Všeho nechala a šla obejmout Justina který jí objetí s radostí opětoval. Potom se otočila ke mě a taky mě objala. Byla jsem překvapená, ale opětovala jsem jí ho, potom co se odtáhla ke mě natáhla ruku.

,,říkej mi Pattie" usmála se, přijala jsem její ruku ,,já jsem Amanda" taky jsem se usmála

,,tak Justine můžeš zatím Amandě ukázat dům a já dodělám večeři, jo a táta přijede za chvíli" usmála se a vrátila se zpět k tomu co dělala.

Justin přikývl a pomalu mi ukazoval dům. Byl vážně krásně moderně zařízený. Poslední co mi ukázal byl jeho pokoj kterej byl taky krásnej jako ostatně všechny pokoje v tomhle domě. Když jsem se koukla na jeho dokonalou postel na který by se vešel i slon tak jsem dostala bláznivej nápad. Schodila jsem Justina na jeho postel, vzala si první polštář kterej mi vlezl pod ruku a začala ho mlátit. No a tak začala naše polštářová bitva.

Najednou se ale Justin ocitl nějakým záhadným způsobem nade mnou. Leželi jsme na sobě teda přesněji Justin ležel na mě a já pod ním, rukama se přidržoval a takhle jsme si koukali vzájemně do očí uprostřed bordelu kterej jsme udělali díky té polštářové bitvě.

Po chvíli ale do pokoje vtrhla Pattie s vařečkou v ruce a zástěrou kterou měla na sobě.

,,Justine večeře je hot......omlouvám se" řekla ,,uhm Justine můžeš na chvíli?" zeptala se. Bože to je trapas podle jejího úsměvu usuzuji že se Pattie asi taky cítí docela trapně ale bůhví co si teď musí myslet.

Koukla jsem se na Jusse kterej furt ležel ve stejný pozici a zadržuje smích. Popravdě já ho taky zadržovala. Justin přikývl a vstal ze mě a už se oba ztratili za dveřmi.

Z pohledu Justina:

Myslel jsem že v tu chvíli chcípnu smíchy. To neumí klepat? Bože, inteligenci mojí matky fakt někdy nechápu.

Zašli jsme za dveře a já čekal co se bude dít.

,,to si to nemůžete nechat na večer nebo aspoň po večeři?" hned na mě vybalila

,,co?" zeptal jsem se nazpět

,,no co, sotva jste přijeli a hned na to musíte skočit? A používáš doufám ochranu že ano" řekla mamka. Bože co ona všechno nevymyslí

,,ale mami my jsme..." nenechala mě domluvit a skočila mi do řeči

,,žádný my jsme, prostě si to nechte na potom a teď jdi pro Amandu a pojďte jíst" řekla, usmála se a už se ztratila na schodech někde....no prostě někde.

Tak to bylo trapný. Potom co jsem zavřel dveře od mého pokoje kde furt ležela Am jsem se rozesmál.

,,co je? Čemu se směješ to vůbec není k smíchu bylo to trapný" řekla a schovala si hlavu do polštáře ,,víš co si teď musí myslet?" zamulala a viděl jsem jak jí cukají koutky úst. Znova jsem se rozesmál.

,,jo vím a to přesně" řekl jsem a na konci se furt smál

,,co? Jak to, co ti říkala?" zeptala se

,,noo že si to máme nechat na večer nebo aspoň po večeři" řekl jsem furt se smíchem

,,no super" řekla Am a nakonec se taky rozesmála

Když jsme se uklidnili tak jsme šli na tu véču.

Vůbec se mi nepovedla ale nechtěla se mi mazat takže je hrozná ugrr...

Rebel Justin Bieber (opravuje se)Kde žijí příběhy. Začni objevovat