Z pohledu Justina:
Probudil jsem se sám od sebe. Am ještě krásně spala. Nechtěl jsem jí budit tak jsem se rozhodl že udělám snídani.
Dal jsem jí opatrně pusu na tvář a vstal. Šel jsem do koupelny kde jsem si dal sprchu. Z šatny jsem si potichu vzal jen tygrovaný chachimomma tepláky, oblékl si je a šel dolů do kuchyně.
S tričkem jsem se nezabíval. Proč taky že?
Přišel jsem do kuchyně a zjistil že rodiče opět nejsou doma. Vůbec mě to nepřekvapuje.
Přemýšlel jsem co bych udělal k tý snídani a rozhodl jsem se pro palačinky. Am je miluje.
Připravil jsem si těsto na palačinky a postupně začal smažit palačinky. Když jsem to měl tak jsem pár palačinek dal na tác, namazal nutelou a navrch dal jahodu. Ještě jsem do sklenice nalil pomerančový džus který jsem též položil na tác.
Šel jsem na zahradu kde jsem si utrch růžičku kterou jsem následně taky položil na tác.
Bylo 9 hodin. To je docela ještě brzo
Tak jsem se najedl, vzal tác a šel s nim do našeho pokoje.
Otevřel jsem dveře a Am pořád spala. Byla tak sladká. Tác jsem položil na noční stolek vedle ní a kleknul si vedle ní.
Dal jsem jí jemný polibek na rty a pohladil po líčku
,,lásko probuď se" zašeptal jsem a nepřestával jí hladit a dávat pusy na líčko.
,,ummm" zamumlala, promrvila se ale spala dál
Notaaak
,,miláčku udělal jsem ti snídani" znova jsem jí zašeptal. Nic
,,palačinky" dodal jsem. Rychle se posadila a usmála se ,,mňam" olízla si rty a zatleskala
No na palačinky vstává. Musel jsem se zasmát. Byla tak rozkošná
Vstal jsem, vzal tác ze stolku a položil ho na její kolena.
,,děkujuu" vypískla a sladce se na mě usmála. Políbila mě a zakousla se do palačinky.
,,ty nebudeš?" zeptala se a podávala mi palačinku
,,nene já už jedl" usmál jsem se a sledoval jí jak se láduje. Byla celá od čokolády. Začal jsem se smát.
,,čemu se směješ" řekla s plnou pusou
,,máš všude čokoládu" řekl jsem se smíchem
,,tak mi jí dej dolů prosím" nastavila pusu. Zasmál jsem se a políbil. Slízl jsem jí nutelu ze rtu a odtáhl se.
,,mmm sladká" poznamenal jsem s úsměvem. Am se začervenala a jedla dál.
Z pohledu Am:
Po báječné snídani jsem ze sebe šla udělat člověka a oblíkla si legíny a tílko.
,,co budeme dělat?" zeptala jsem se Jusse když jsem si sedla na gauč vedle něj a přehodila si přes něj nohy.
,,um co by jsi chtěla?" zeptal se nazpět a začal mi hladit po noze
,,co takhle filmový den, jen mi dva?" radostně jsem odpověděla
,,dobře" usmál se na mě a vstal ,,já jdu pro popcorn a něco k pití a ty zatím můžeš vybrat film" navrhl. Přikývla jsem a začala se přehrabovat v dvd zatímco Justin šel do kuchyně.
Jako první film jsem vybrala Nezapomeň na mě něco pro mě. Druhý byl Step Brothers něco pro Jusse a třetí jsem vybrala Rychle a zběsile ten milujeme oba dva.
ČTEŠ
Rebel Justin Bieber (opravuje se)
FanfictionAmanda a Justin, oba jsou jiní ale přesto si nejlíp rozumí. Z nejlepšího kamarádství vznikne láska. Ale jednoho dne se stane něco co oba nečekali..... Jak to bude dál a co se bude dít se dozvíte v Rebel Justin Bieber