Z pohledu Am:
S Jussem jsme se dohodli že si zajedem do Starbucks a pak že se půjdem projít do parku. Chtěli jsme jet do obchoďáku na nákupy než nám došlo, že jedem na motorce.
Zastavili jsme před Starbucks a vešli dovnitř. U pultu stála mladá servírka tak kolem 20. Vypadala mile, ale hned jak jsem viděla její pohled na Justinovi okamžitě se mi zprotivila.
Přišli jsme k ní a slušně jsme oba s Justinem zborově pozdravili. Nad tím jsme se hned zasmáli.
,,Dobrý den tak co si dáte?" zeptala se aniž by ztrhla oči z Justina. Bude pokračovat a vlastnoručně jí ty oči vyrvu z ďůlků.
,,emm co si dáš?" zeptal se mě Justin s nadzvednutým obočím ,,em asi to čokoládoví frappuccino" řekla jsem tý servírce a na Jusse jsem se usmála. Úsměv mi opětoval a otočil se na tu holku co si říká servírka.
,,a vy?" nezpustila z Jusse oči. Já to myslim vážně! ,,em já si dám to samý akorát karameloví dík" odpověděl Juss a zaplatil. Pak už jsme jen čekali až nám to udělá a něco napíše na kelímek jak se to dělá, jako třeba první dojem a nebo lichotku.
Když psala Jussův kelímek tak se na něj uculovala a mrkla. No to už si dělá prdel ne?
,,hele přestaň mi očumovat kluka a rači se věnuj tomu čemu máš!" vyjela jsem na ní. No co. Byla už nesnesitelná. No co by jste dělali vy na mém místě? Určitě to samý že?
Byla překvapená mými slovy. No ještě aby nebyla.
Dopsala poslední kelímek a podala nám je. Bez dalšího slova odešla někam...nevim kam
Vzala jsem si svůj kelímek a šla ven. Stoupla jsem si k motorce a čekala než ke mě přijde Justin. Zatim jsem se koukla co mám na kelímku. Nepříjemná ;) . Co? Já vůbec nejsem nepříjemná!! Kráva tyvole. Nemá mi očumovat kluka! Pche
Když ke mě Justin přišel celou dobu se smál.
Je tu něco k smíchu? Já myslim že ne!!
,,čemu se směješ?" zeptala jsem se ho a šťouchla do něj. To se rozesmál ještě víc.
Z pohledu Justina:
To jak vyjela na tu servírku bylo hustý, ale zcela zbytečný.
Vůbec jsem si tý servírky nevšímal. V jednu chvíli jsem jí taky chtěl něco říct, ale rozmyslel jsem si to. No a nakonec to za mě udělala Am.
Bylo to strašně roztomilý. ONA byla roztomilá.
Musel jsem se tomu smát. Tak kdo by se nesmál že?
My princess is so cute!!!
Když jsem k ní došel tak se zeptala ,,čemu se směješ?" a šťouchla do mě. Rozesmál jsem se ještě víc.
,,jsi roztomilá když žárlíš" napil jsem se kafe a usmál se na ní
,,co? Já nežárlim" bránila se a taky se napila
,,ale jo žárlíš" stál jsem si za svym
Ona si jen naštvaně odfrkla a překřížila si ruce na hrudi.
Je tak sexy když je naštvaná
,,ale noták přece na mě nebudeš naštvaná" udělal jsem ten nejhezčí puppy eyes kterej jsem uměl a dal jí pusu na tvář.
Dlouho to nevydržela a usmála se. Taky jsem se usmál a políbil jí ,,miluju tě" zašeptal jsem jí mezi polibky které mi vracela ,,já tebe taky" řekla nazpět a odtáhla se
,,co máš na kelímku?" zeptala se. Úplně jsem se zapoměl kouknout.
Pokrčil jsem rameny a řekl ,,nevím"
Než jsem se stačil kouknout mi ten kelímek Am vzala z ruky a podívala se na něj.
,,kráva" zamumlala si a vrátila mi kelímek. Zasmál jsem se a kouknul se taky. Sexy :*
Nad tím jsem se zasmál znovu a chytil Am za ruku ,,Nevšímej si toho, já tě miluju a nehodlám se tě vzdát" políbil jsem jí a ona se na mě sladce usmála.
Rozhodli jsme se že motorku tu necháme a půjdem do toho parku.
Ruku v ruce jsme se vydali do parku nedaleko od Starbucks.
Procházeli jsme se parkem a pak si sedli na lavičku. Povídali jsme si a smáli se.
,,zítra musim už domů, přijedou rodiče" povzdechla si. To už uběhl týden? Páni
,,v kolik přijedou?" zeptal jsem se ,,emm....v 6 večer" odpověděla mi ,,tak to budem mít ještě celej den" usmál jsem se na ní a chytl jí za ruku se kterou jsem si následně propletl prsty.
Usmála se na mě a hlavu si opřela o mé rameno.
Z pohledu Am:
Seděli jsme v tichosti na lavičce a užívali si přítomnost toho druhého. Dokázala bych takhle sedět věčně.
Vůbec se mi zítra domů nechce. Těšim se na rodiče, ale zase nebudu s Jussem.
Pozítří už se jde do školy tak aspoň tam se budem vídat každý den. Neříkám že se neuvidíme i mimo školu to ano. Ale zase nebude tolik času. No uvidíme
V to mi připomíná že jsem dlouho neviděla babičku a dědu. Vlastně jsem se o nich ještě nezmínila že? Tak nevadí
Hlavní problém je v tom že bydlí strašně daleko. Ale moc bych je chtěla vidět a seznámit je s Justinem. Asi bych mu o nich měla říct.
,,emm Justine?" začala jsem ,,hm?" kývl že poslouchá a koukal na mě ,,víš chtěla bych tě někdy seznámit s mými prarodiči" usmála jsem se na něj ,,ty máš prarodiče?" překvapeně se zeptal. Kývla jsem na souhlas.
,,a proč si mi to neřekla?" zeptal se malinko zklamaně ,,noo nikdy jsme o tom nemluvili a já je neviděla strašně dlouho" odpověděla jsem. Chápavě přikývl a usmál se ,,no tak fajn rád je poznám" usmál se
,,no jo ale oni bydlí strašně daleko" zesmutněla jsem a sklopila hlavu. Justin mi jí zvedl a koukal mi do očí ,,to nevadí ne? Někdy se za nima vydáme dobře?" dal mi letmou pusu na rty. Usmála jsem se a objala ho ,,děkuju"
***
Přijeli jsme k Jussovi domů a oba se zuli. Justinovi rodiče nebyly doma tak jsme vlastně měli barák pro sebe. Mmmm
,,co budeme dělat?" zeptala jsem se a opřela se o opěradlo sedačky. Justin ke mě přišel a za boky si mě k sobě přitáhl blíž
,,emm co takhle pokračovat v tom, s čím jsme odpoledne začali?" zeptal se a začal mě vášnivě líbat. Jop. To jsem si mohla myslet, Bieber je zase nadrženej. Malinko jsem se usmála a polibky mu s radostí opětovala.
Vkradl se mi do úst a už se naše jazyky praly o převahu. Jak to dělá že vždy vyhraje?
Prostě umí kurevsky dobře líbat
Křiklo na mě povědomí. Kde se tu vzalo?
Ale musim s nim souhlasit.
Trochu mě nadzvedl a já si kolem něj obmotala nohy. Pomalu šel do svého pokoje kde nás následně i zamknul.
Položil mě opatrně na postel a lehl si nademě. Rukama se podpíral aby mě nezalehl. Srali jsme na předehru a začali se navzájem vslíkat. Když už jsme byly oba nazí tak do mě Justin pomalu vnikl. Je to až neuvěřitelné jak dokáže být tak něžný. Pohyboval se ve mě jemně a zároveň tvrdě. Byl to opět úžasný pocit.
,,Justine" vzdychla jsem jeho jméno a cítila že to na mě jde.
,,udělej se pro mě shawty" řekl Juss a já se hned udělala. Bože, je to tak dokonalý. Hned po mě se udělal i Juss a unaveně se svalil vedle mě. Přitulila jsem se k němu a následně i po boku kluka kterého nesmírně miluju jsem usla.
ČTEŠ
Rebel Justin Bieber (opravuje se)
FanfictionAmanda a Justin, oba jsou jiní ale přesto si nejlíp rozumí. Z nejlepšího kamarádství vznikne láska. Ale jednoho dne se stane něco co oba nečekali..... Jak to bude dál a co se bude dít se dozvíte v Rebel Justin Bieber