Z pohledu Jusse:
Když jsme se uklidnili tak jsme šli na tu véču....
Přišli jsme do kuchyně a sedli si ke stolu kde už seděl i táta.
,,ahoj tati" pozdravil jsem ho
,,ahoj to jsem rád že jsi zase tady" usmál se ,,doufám že si mi odpustil" zeptal se ještě
,,už to neřeš vše ok" řekl jsem jednoduše a podíval se na Am která tam jen seděla a nic neříkala.
,,uhm tati tohle je moje kamarádka Am a Am tohle je můj táta Jeremy" představil jsem je a oni si podaly s úsměvem ruce.
Pak už máma přinesla na stůl moje oblíbené špagety a mohlo se jíst.
***
Po večeři jsme s Am šli zpět do pokoje kde jsme si následně lehli a oba usnuli.
Z pohledu Am:
Probudila jsem se na sluneční paprsky dopadající na můj obličej. Promnula jsem si oči a následně je otevřela.
Koukla jsem se vedle sebe na Justina který krásně spal. Když spí je tak rozkošnej. Dokázala bych se na něj koukat klidně hodiny.
,,nekoukej na mě" zamumlal ale oči neotevřel. Jak to sakra ví? No nebudu to řešit.
Zasmála jsem se a vstala z postele. Šla jsem do koupelny kde jsem si udělala ranní hygienu a mírně namalovala. Vrátila jsem se zpět do pokoje a Justin furt spal. Teda aspoň měl furt zavřený oči.
Tak to nee.
Skočila jsem na něj až jsme spadly z postele. Ups. Tak nevadí
,,Am co děláš, já chci spát" řekl a furt jsme ležely na zemi. Respektivě já na Justinovi.
,,spát můžeš večer teď pojď něco dělat" řekla jsem mu a uculila se. No co nudím se.
Justin si povzdechl a i se mnou vstal.
,,dobře skočím si jen do koupelny a mohli bychom zajít za klukama co říkáš?" zeptal se
,,dobrý nápad" usmála jsem se a dohopsala jsem k tašce ze které jsem si vytáhla černý legíny, bílý tílko a na to kostkovanou košily. Vše jsem si oblíkla a nazula si bílý vansky. Sedla jsem si na postel a čekala na Justina.
Po chvíli vyšel z koupelny jen v boxerkách a šel ke skříni ze které si vytáhl oblečení. Oblékl si jeans pod zadek, bílý tílko na to modrokostkovanou košily, šedé supry a bílou snapback s kšiltem vzadu. Vypadal vážně sexy. Oh bože asi potřebuju doktora.
No nic tak jsem už blázen, no co.
Ale já si nemůžu pomoct. Když máte tak sexy kluka za kamaráda tak je to těžký no. A ne, nestydím se za to, jsou to jen myšlenky.
,,tak můžem?" zeptal se mě
,,ehm...jo" usmála jsem se na něj a šla za ním do auta.
***
Zastavili jsem na příjezdové cestě a šli dovnitř.
,,čus brácho" přívítal Justina Ryan a dali si ťukec
,,čus" odpověděl Juss.
Mě Ryan obejmul a šli jsme do obýváku kde seděli všichni. Přivítali jsme se a povídali dokud nepadlo téma Ryan a jeho holka.
Z pohledu Justina:
Povídali jsme si o Ryanovi a jeho holce. Furt spolu chodí a prej jsou šťastný což jsem rád. Přeju mu to.
,,Takže vám to klape?" zeptal se Fredo
,,jojo klape" usmál se Ryan
,,doufám že nám ji někdy představíš, už jste spolu docela dlouho" poznamenal Twist.
Počkat....cože?
A teď mi něco došlo. Bože já jsem debil, jak mi to mohlo uniknout?
Pokroutil jsem nad sebou hlavou a radši se ujistil.
,,Ryane kolikátýho dneska je?" zeptal jsem se
,,ehm 17 proč?" odpoví mi
Ukázal jsem gesto ať chvíli počkají a začal radši počítat abych se vážně ujistil jestli mám pravdu nebo ne.
4.1 (datumy vymyšlené) se seznámili, 11.1 spolu začali chodit a dnes je 17 takže je to už 6 dní co spolu chodí. Neptejte se kde jsem ty datumy vzal, i já sám to nevím, ale teď k věci, já jsem vyhrál sázku!!!!
Yeeees vyhrál jsem sázku. Já to říkal jooo.
Odměna bude sladká.
Mmm už se nemůžu dočkat.
Ani jsem si nevšiml že se usmívám a že na mě všichni koukaj jak na blázna.
Asi fakt blbnu.
,,co je? Proč jste tak ticho?" zeptala se Am která právě vycházela z kuchyně.
Vítězně jsem se na ní usmál a ona nadzvedla obočí. Aha, asi na tu sázku zapoměla, no nevadí Mr. Bieber jí to připomene.
,,no kromě toho že jsem vyhrál sázku tak asi nic" řekl jsem a furt se usmíval. Am se zarazila.
,,po-počkat to už je týden?" zeptala se
,,už 6 dní takže jo je" řekl jsem a stoupl si. Šel jsem pomalu k ní a koutkem oka jsem zahlédl jak nás kluci pozorují. Hovada
Stál jsem přímo před ní. Svoje ruce jsem položil na její boky a přitáhl si jí ještě blíž. Cítil jsem jak je nervózní a její dech se zrychlil, pomalu jsem se k ní začal přibližovat až se naše rty spojily. Udělal jsem první pohyb který ona po mě zopakovala.
Líbali jsme se tak něžně a při tom vášnivě. Jako by jsme to oba chtěli, jako by nic jinýho neexistovalo.
Je to tak úžasný cítit její rty na těch mých.
Asi se budu sázet častěji.
Z pohledu Am:
Naše rty do sebe krásně zapadaly a já nevnímala nic jiného než jeho rty na těch mých.
Chutnal tak úžasně. Jeho rty byly tak měkké, hebké a chutnali po jahodách.
Cítila jsem se tak plně a šťastně. V břiše jsem měla snad milion poletujících motýlů. A nechtěla jsem aby tahle chvíle někdy skončila.
Ale taky jsem si říkala že dělám chybu, ale na to nebyl čas myslet.
Kvůli nedostatku kyslíku jsme se od sebe odtáhli a koukali si do očí. Jeho oči jsou překrásné že od nich nemohu odtrhnout zrak.
Z hledění nás vyrušil až hluk který dělali kluci kteří nás celou dobu pozorovali. Odstoupili jsme od sebe a já sklopila hlavu protože jsem byla určitě červená až...někde.
,,wow už jsem myslel že se od sebe neodtrhnete" řekl Ryan s úsměvem.
,,já vím bro, kyslík je někdy pěkná svině" řekl prozměnu Fredo který přišel k Justinovi a poplácal ho po rameni.
Justin se zasmál a pokroutil nad Fredem hlavou.
Pak kluci odešli a my zůstali sami. Justin přistoupil ke mě a zahleděl se mi do očí.
Pochvíli promluvil.....
Strašně se omlouvám že nebyla dlouho ale fakt to rychlejc nešlo. Doufám že se tajta část líbila a ještě jednou se omlouvám ;)
ČTEŠ
Rebel Justin Bieber (opravuje se)
Fiksi PenggemarAmanda a Justin, oba jsou jiní ale přesto si nejlíp rozumí. Z nejlepšího kamarádství vznikne láska. Ale jednoho dne se stane něco co oba nečekali..... Jak to bude dál a co se bude dít se dozvíte v Rebel Justin Bieber