Z pohledu Am:
Ráno jsem se probudila jak jinak než na budík. Ugrr. Nejradši bych ho hodila z okna.
Vstala jsem a první moje zastávka byla koupelna. Udělala jsem základní holčičí věci v koupelně jako vždy a šla ke skříni.
Venku bylo docela chladno tak jsem si vzala červený jeans, černý tílko a k tomu krátkou koženou bundičku nad pas.
Vše jsem si oblíkla a i s věcma do školy šla dolů.
,,dobré ráno" pozdravila jsem oba rodiče. Brácha tu naštěstí nebyl.
,,dobré zlatíčko dáš si snídani?" zeptala se mě mamka ,,nene děkuju zachvíli je tu Juss" odpověděla jsem a usmála se
,,a co vlastně ten tvůj Justin má za auto?" zeptal se táta. Nojo táta a ty jeho auta. On je šílenej do aut. Někdy si říkám proč nedělá automechanika. Naštěstí znám celou jeho značku. Zasmála jsem se
,,bílé ferrari LP 700-4" odpověděla jsem hrdá na to že jí vim přesně
,,jako fakt? Tak ten má dobrej vkus. Musim se ho někdy zeptat jestli by jsem se nemohl projet" radoval se táta. Někdy je fakt jak malej když se jedná o auta.
,,tak to máš smůlu Justin je na svý auto háklivej nepůjčil by ho ani svýmu nejlepšímu kamarádovi" zasmála jsem se nad představou Justina jak s radostí půjčuje svýho miláčka mýmu tátovi.
,,taky bych nepůjčil kdybych měl takovej bourák" zasmál se táta a začal si číst noviny jako každé ráno.
Slýšela jsem troubení. Justin
Vstala jsem a šla si obout vansky. Rozloučila jsem se s rodiči a vyšla z domu.
Nasedla jsem do auta pozdravila jsem Raena a Justina přivítala dlouhým polibkem.
***
Přijeli jsme ke škole a všichni tři vystoupili. Přijeli jsme přesně protože zrovna začalo zvonit.
První hodina je matika. Nee
Z pohledu Justina:
Vešli jsme do třídy a sedli si na svá místa což je já s Am dozadu a Raen před nás.
Do třídy vešla Venstka s ředitelem.
A jsem v prdeli
Třeba chce něco jinýho řešit než Raenův náhodnej zmizenej mobil. Že?
Raen se na mě vyděšeně koukl a pak se otočil zpět. Am mi dala pod stolem ruku a pevně jí držela.
,,Takže klid prosím!" zvolala Venska ,,tady pan ředitel jde něco vyřešit. Mnozí z vás asi neví o co jde ale tady pan Butler by vědět měl" koukla se na Raena.
Dobře takže jsem vážně v prdeli
No co
,,pane Butlere" začal ředitel Kolins ,,pokud mám dobré informace tak jste v hodině používal mobil že?" pokračoval se zrakem upřeným na Raenovi. Jen přikývl. ,,to by ještě nebyl takovej problém kdyby ten mobil co vám zabavila paní profesorka Venstová která ho předala mě a já ho uložil na ředitelský stůl s úmyslem si ho prohlédnout nezmizel" odmlčel se. Já to věděl
,,a jelikož ten mobil byl váš tak vás žádám aby jste se buď přiznal a nebo řekl kdo vám ten mobil co mimochodem teď máte na lavici pomohl vrátit zpět" řekl. Raen polkl ale nic neřekl.
Po asi dvou minutách zase promluvil Kolins ,,takže to beru jako že jste ho z ředitelny ukradl sám tím pádem půjdete semnou a já zavolám vašim rodičům"
ČTEŠ
Rebel Justin Bieber (opravuje se)
FanfictionAmanda a Justin, oba jsou jiní ale přesto si nejlíp rozumí. Z nejlepšího kamarádství vznikne láska. Ale jednoho dne se stane něco co oba nečekali..... Jak to bude dál a co se bude dít se dozvíte v Rebel Justin Bieber