Dojela jsem domů a unaveně se zhroutila na gauč. Natáhla jsem nohy na konferenční stolek a zhluboka se nadechla. Večeři jsem nějak zvládla, ale hned potom jsem musela vypadnout. Nedokázala jsem být v jednom domě s Christopherem. A nevěděla jsem jak s ním zvládnu strávit celé prázdniny.
Zvedla jsem se a odešla do ložnice, abych se převlékla do tepláků a obyčejného trika. Potom jsem se šla posadit ke klavíru, který jsem měla v obýváku. Otevřela jsem deník, kde jsem si zapisovala svoje písničky a dala se do vytváření. Všechno, co jsem teď cítila jsem sepsala na papír.
Když jsem cítila, že mi po tváři stéká slza, odsunula jsem se od klavíru a přešla k oknu ze kterého jsem měla výhled na město a moře. Na gauči mi začal zvonit mobil a já ho šla zvednout. "Mám se stavit?" zeptala se Emily hned jak jsem to vzala.
"Ano prosím." zamumlala jsem.
"Dobře. Za dvacet minut jsem tam." slíbila a já zavěsila. Emily měla pravdu- za dvacet minut byla tady. Když jsem otevřela dveře, stála přede mnou s lahví vína. "Donesla jsem dárek, protože jsem nevěděla, jestli tady nějakou láhev máš." vešla do bytu a vyzula se. Zašla jsem do kuchyně pro sklenice a potom jsme se posadili v obýváku. "Hádám, že to nešlo moc dobře."
"Oznámil mi, že jede na tábor," začala jsem a napila se. "a potom mi řekl, že jsem mu chyběla."
"A co ty na to?" nadzvedla jedno obočí a já jen pokrčila rameny.
"Nebyla jsem připravená se s ním vidět," odpověděla jsem. "a taky jsem na něho trochu křičela."
"Jen trochu?" zeptala se pobaveně a já se smíchem přikývla. "Hele přece tady nebudeme jen tak sedět," odložila sklenici na stůl. "vyrazíme do nějakého klubu. Pojď- vyberu ti oblečení."
"Emily-" zaskuhrala jsem. "víš, že kluby moc nemusím."
"Ale aspoň na všechno zapomeneš," připomněla a odvedla mě do ložnice. "už jsem ti někdy řekla, že miluji tvoji šatnu? A to, že máme stejnou velikost?" zasmála se a já se posadila na postel. Sledovala jsem jak se mi přehrabuje v oblečení.
"A nebude se Josh zlobit?" nadzvedla jsem jedno obočí.
"Nebude, protože dnes večer je s Chrisem. Chtěla jsem ti to říct- ale věděla jsem, že by ti to moc nepomohlo."
"Aha," vydechla jsem. "dobře, tak jdeme." zvedla jsem se z postele a odešla za ní do šatny, abych jí pomohla s výběrem. Nakonec jsem si oblíkla bílé šaty s koženou bundou. Emily si půjčila červené šaty a džínovou bundu.
Zavolaly jsme si taxíka, protože jsme měly obě v plánu pít. Taxík nás odvezl do nejlepšího klubu ve městě, kde se už stála fronta u vstupu, ale to jsem neřešila. "Lyra Coveyová." řekla jsem velkému chlapovi, který hlídal vchod.
"Vítejte slečno Coveyová." usmál se a pustil nás dovnitř. Došli jsme k baru a objednali si první drink, který nám barman doporučil. Potom jsme si šli najít prázdný box, abychom se mohli posadit.
"Dneska to tady celkem žije!" zakřičela Emily, aby překřičela hudbu.
"To jo," přikývla jsem a rozhlédla se. Klub už byl skoro plný a venku stejně čekalo spoustu lidí. "kam šli vlastně Josh s Christopherem?" zeptala jsem se nezaujatě a napila se.
"Nevím.. Josh říkal, že půjdou asi do nějakého klubu."
"Do klubu?" vyhrkla jsem a rozhlídla se.
"Klid Lyro.. nemyslím, že zrovna strefí klub ve kterém jsme my-" její oči zabloudili někam za mě a já se otočila. "Jo- tak jsem se spletla. Promiň." Otočila jsem se a spatřila je. Christopher se smál něčemu, co mu Josh právě řekl a rozhlížel se po volném místě. Najednou se jeho pohled setkal s tím mým. Řekl něco Joshovi a ten se podíval na nás. Potom se oba vydali k nám.
"Tohle nezvládnu-" zašeptala jsem.
"Zvládneš," snažila se mě uklidnit Emily. "určitě hned zase odejdou. A pokud ne, tak půjdeme my. Slibuji."
"Ahoj," Josh políbil Emily na tvář a posadil se vedle ní. Christopher se nervozně podíval na volné místo vedle mě, ale zůstal stát.
"Chcete tady zůstat?" zeptala se Emily Joshe.
"No," pokrčil rameny. "proč ne? Teda pokud vám nevadíme-" Josh se na mě podíval a já se najednou cítila trapně. Kolik mi je, že se vyhýbám svého ex přítelovi?
"Klidně zůstaňte," promluvila jsem a Emily se na mě překvapeně podívala. Nenápadně jsem pokrčila rameny. Trochu jsem se posunula, aby si Christopher mohl posadit.
"Co to pijete?" ozval se Josh a napil se od Emily.
"Tommy nám něco namíchal," oznámila jsem a napila se. "dělá to takhle vždycky."
"Chodíte sem často?" zeptal se Christopher.
"Posledních pár měsíců," přikývla Emily. "je to tady super a nikdy nemusíme čekat, protože Lyru pustí dovnitř bez čekání."
"Aha." zamumlal.
"Odskočím si na záchod," zvedla jsem se od stolu. "hned budu zpátky." zamířila jsem k záchodům před kterými stál nějaký mladík. Chtěla jsem kolem něho projít, beze slova projít, ale usmál se na mě.
"Ahoj." pozdravil.
"Ahoj," úsměv jsem mu oplatila. Otevřela jsem dveře a vešla dovnitř. Když jsem došla ze záchodů, kluk tam pořád stál.
"Můžu tě pozvat na drink?" zeptal se. Chtěla jsem odmítnout, ale nakonec jsem přikývla.
"Jasně," široce jsem se usmála. "proč ne?"