"Vstávej!" Emily rozhrnula závěsy v mém starém pokoji u mámy a Mickeyho. Všechny věci mi dovezla sem a já žasla nad tím, kdy to stihla. Včera jsme byly snad ve všech klubech ve městě, ale naštěstí vůbec nejsem unavená. "Nebo sis to rozmyslela? Jestli ano, klidně tě budu krýt-"
"Nerozmyslela," zasmála jsem se a posadila se. "jen jsem trochu nervozní. Dneškem se všechno změní."
"Možná jen tvoje příjmení," pokrčila rameny. "ale všechno ostatní, zůstane stejné. Nemusíš mít strach."
"Máš pravdu," přikývla jsem a vstala. Emily mi podala župan a já si ho oblékla. "tak co máme v plánu?"
"Napustila jsem ti vanu s bublinkami, takže se do ní běž natáhnout. Holky jsou dole a chystají ti něco na zub. Mickey jel se Christopherem a tvoje máma, chystá Minnie."
"No páni," vydechla jsem. "je teprve devět ráno a vy už jste všichni na nohách. Cítím se trapně, že vám vůbec nepomáhám."
"Tvoje úloha je, být dnes nádherná, Lyro. Tak se běž natáhnout do vany a potom dojdi za námi dolů." Emily mě rychle objala a zamířila pryč. Jen jsem s úsměvem zakroutila hlavou a vydala se do koupelny. Dokonce jsem tu měla zapálené svíčky a sklenici se šampaňským.
"Tak tohle si nechám líbit." Zašeptala jsem pro sebe. Svlékla jsem se a vlezla do horké vany. Vzala jsem si do ruky sklenici a napila se. Nemohla jsem uvěřit, že dnes je ten den, na který jsem se tak dlouho čekala a ani nedoufala v to, že se ho dočkám. Když jsem vylezla, znovu jsem se oblékla do županu a vydala se dolů.
Na kuchyňském stole na mě už čekala snídaně. "No páni."Vydechla jsem a posadila se. Zoe mi hned nalila kávu. "Nemusíte to tak přehánět."
"Ale prosím tě-" Zasmála se Josie. "Až se bude vdávat některé z nás, tak to bude stejný a ty kolem ní taky budeš lítat." Zasmála jsem se a nabrala si lívance. Během snídaně do kuchyně přišla máma.
"Tady je moje malá holčička!" Políbila mě do vlasů. "I když dneska přestaneš být mojí malou holčičkou.. Nemůžu uvěřit tomu, že se vdáváš!"
"Koukejte na mě, vypadám jako princezna!" Minnie vběhla do kuchyně ve svých šatech a zatočila se, abychom si jí mohli prohlédnout.
"Páni," vydechla jsem. "budeš na té svatbě nejhezčí, Minnie!"
"Počkej," zarazila se. "to nemůžu. Ty musíš být nejkrásnější!" doběhla ke mě a já si jí posadila na klín.
"Tak se domluvíme na tom, že já budu nejkrásnější z dospělých a ty z dětí, co tam bude. Co ty na to?"
"Tak jo!" Vykřikla nadšeně.
"Minnie dávej pozor, aby ses neušpinila." Upozornila jí máma. "Půjdu se nachystat. Za hodinu máme sraz z Mickeym."
"A my bychom taky měli pokračovat v přípravách," zatleskala Emily a zvedla mě ze židle. "co to nádobí?"
"Já to uklidím," usmála se Zoe. "potom se k vám přidám."
"Já ti pomůžu." Nabídla se Josie. "Myslím, že Emily to zatím zvládne." Ušklíbla se na nás a já se musela potichu zasmát. Minnie odběhla do obýváku, dívat se na televizi a já se vydala za Emily nahoru.
"Jsi nervozní?" Zeptala se Emily, když jsem se posadila přes zrcadlo.
"Ne," zakroutila jsem hlavou. "byla jsem," připustila jsem. "ale čím víc se to blíží, tím víc se nemůžu dočkat. Nemůžu uvěřit, že jsme s Christopherem došli až sem."