Wstaję, patrzę przez okno... Pada. Idę do szkoły, wracam do domu. Kłócę się z mamą, i przyjaciółką. Zerwał ze mną mój chłopak i oblałam test z matmy... Nie mam już na to wszystko siły, mam dość. Idę na dach, staję na krańcu i... Skaczę.
Jak właśnie się dowiedzieliście, nasz "aktor" w tej scenie, popełnił samobójstwo. Dlaczego? Dlaczego ktoś popełnił samobójstwo, chce popełnić lub popełni? Powodów mogą być setki tysięcy, nawet milionów czy miliardów. Zerwanie z chłopakiem, kłótnia z mamą/tatą/kimś bliskim, bezsilność, przeszywająca pustka. Ale czy warto? Warto odbierać sobie życie? Nie. Nigdy nie było, nie jest i nie będzie warto odebrać sobie życia. Życie to cud, nie żyjemy po to, by się zabić. Żyjemy po to, by żyć.
Samobójstwo - celowe i umiejętne odebranie sobie życia. Najczęściej zjawisko spotykane u młodych ludzi. Najczęściej, samobójstwo popełniają osoby chore (depresja, borderline itd), osoby uzależnione od używek (m.in. alkoholicy) i osoby które działają pod wpływem emocji (np. Po zerwaniu z chłopakiem, natychmiastowe odebranie sobie życia najczęściej po tygodniu lub mniej)
Chyba nie muszę dużo mówić o samobójstwie, bo raczej każdy wie, co to. Odpowiem tu na 2 pytania.
1. Czy kiedyś ja, próbowałam się zabić?
Tak, miałam 3 próby samobójcze, jednak jak widać, żyję i jest mi tu dobrze ❤2. Czy miałam kiedyś taką sytuację, że pomagałam komuś, i wtedy ten ktoś się zabił?
Na szczęście, nie. Żadna osoba która ze mną pisała nie popełniła dotychczas samobójstwa, i mam nadzieje, że nie popełni.Co o tym sądzę? Sądzę, że z każdym problemem można sobie poradzić, nawet jeżeli będzie do tego potrzebna pomoc. Żyjemy nie po to by się zabić. Żyjemy po to, żeby żyć.
A ty? Chciałeś się kiedyś zabić?
Tak :(
Nie :)
Dalej chcę... :(
Hej hej! O ja! 😃 Świetnie wyglądasz😍, jak samopoczucie? ❤ Mam nadzieje, że świetnie! Dziś przyszłam z dość smutnym lecz niestety prawdziwym materiałem - a mianowicie samobójstwo. Wiecie, że podobno osoby które popełniają samobójstwo widzą w ostatnich chwilach jak mogli by sobie poradzić z problemami? Co o tym sądzicie? Miłego dnia/nocy! ❤💙🖤
Masz problem? Napisz do mnie!
Instagram:E-mail: