Hej, porozmawiamy dziś o związkach... Zapraszam 😁💪
Miłość nie wybiera – dopada każdego bez wyjątku, najczęściej w najbardziej zaskakujących momentach życia. Łączy w pary ludzi dorosłych, po przejściach, z bogatym bagażem doświadczeń etc. Bywa jednak i tak, i to coraz częściej, że strzała Amora i dogłębne uczucie trafia niezwykle młode osoby (nastolatki). Średnia wieku stale się obniża, teraz dwunastolatki i trzynastolatki posiadające chłopaka to już norma. Najczęściej jednak taki układ od początku jest szalenie trudny. Na drodze do szczęścia nastolatków stają przerażeni rodzice, nauczyciele, którzy nie tolerują okazywania sobie uczuć na szkolnym korytarzu, a często nawet samotni znajomi, którzy nie rozumieją fascynacji płcią przeciwną albo po prostu zazdroszczą urodziwej koleżance powodzenia. Prawda jest jednak taka, że bez względu na wszystko, Miłość dwojga młodych osób nigdy do łatwych nie należy. Sytuację komplikuje dodatkowo fakt, że najczęściej jest to pierwsze tego typu uczucie.
Kiedy wszyscy wokół huczą, że to nie czas na związki, a chodzenie z kimś w wieku szkolnym to nieporozumienie, rzeczywiście coś musi być na rzeczy. „Nie” w takim przypadku mówią najczęściej osoby dorosłe (rodzice). W ich rozumieniu związek w młodym wieku może oznaczać zaniedbanie szkoły, obowiązków czy wciągnięcie się w tzw. „złe towarzystwo”, kiedy druga połowa córki lub syna jest im nieznana.
Dlatego porozmawiajcie z rodzicami, i postarajcie zrozumieć się nawzajem.
Miło było Cię spotkać i do następnego! ❤👀
Ps. Jak samopoczucie? ---->