Kim jesteś?
Jestem dziewczyną która stara się pomóc innym.Gdybyś spotkała siebie pięć lat temu co byś sobie powiedziała?
Powiedziałabym, że warto porozmawiać z rodzicami jak się źle czuje, i absolutnie nie można tych negatywnych uczuć zatrzymywać w sobie.Co jest najważniejszą rzeczą w życiu jakiej dotychczas się dowiedziałaś?
Więc... Według mnie najważniejsze jest to, aby liczyć się z innymi ludźmi i ich uczuciami, ALE o siebie trzeba też dbać.Skoro życie jest takie krótkie to dlaczego robimy tyle rzeczy których nie lubimy?
Bardzo dobre pytanie. Najczęściej robimy to bo musimy i nie mamy innego wyjścia 💁🏻Gdyby został Ci rok życia co byś przez ten czas zrobiła?
Założyłabym jakąś fundację pomagającą innym ludziom jeszcze bardziej bym udzielała się tu i na instagramie, wyjawiłabym swoje imię i wiek... Może ktoś kiedyś połączy te fakty.Co byś zrobiła gdyby nie miało być jutra?
Na fundację za mało czasu, ale na pewno byłby czas aby pobyć z rodziną i szczerze z nią pogadać.Jesteś dumna z siebie i z rzeczy które robisz?
Tak, po wiadomości którą dziś dostałam jestem, ale niestety tylko jako depressionsupport...🥀❤
Zakończysz kiedyś swoją działalność? 😔💔
TakPomagasz tylko ludziom z polski?
Nie! Pisałam już prawie z każdym zakątkiem świata. Malezja, Niemcy, Anglia, Irlandia, Belgia, Hiszpania... Było tego duuuuuużo.Jesteś pełnoletnia?
Chciałabym, ale nie jestem ;/Top 5 piosenek?
1. Ariana Grande - break up with your girlfriend
2. Ed Sheeran - Perfect, Happier, Shape of you
3. 5sos - youngblood
4. Panic! At the disco - High hopes
5. ReTo ft. Quebonafide - Sorry Dolores
6. Xxxtentancion - Look at me, miało być 5 ale jest 6 😅(Tak właściwie z polskiego rapu to prawie każdy wykonawca ma jedną piosenkę którą lubię, ale nie jestem wielkim fanem jakiegokolwiek)
Top 5 filmów?
1. Mroczne umysły
2. Ponad wszystko (everything everything)
3. Trylogia niezgodna
4. Wszystkie części sagi zmierzch
5. Igrzyska śmierci wszystkie częściBędzie jakiś special na coś?
Mogę zrobić, ale czy chcecie?
Myślałam nad czymś na 1k wejść w książkę albo 1k gwiazdek.Blond vs Brąz?
Wszystkie kolory tęczy jeżeli mówimy o włosach 😍🥀🔥Czy ktoś z twoich znajomych wie co robisz?
Moja przyjaciółka 🖤Jak się czujesz?
Jestem przeziębiona i zmęczona. Życie jest ZA SZYYYYYYBKIE.Top 5 książek?
Trylogia Hell
F.A.K.E
Teenage dirtbag
The one that got away (czy jakoś tak)
My bestfriend's big brotherJaki jest sens życia?
Wielki, po to żyjemy aby żyć, a nie umrzeć... Każdy z nas ma sens życia którego na razie może po prostu nie widzi,Dlaczego najlepsze osoby mieszkają tak daleko?
Tak bywa, to Nie zależy od nas...Ulubiona gra?
Nie wiemUlubiony gameplay?
The walking dead Rock'aMasz jakiś przyjaciół których poznałaś bo napisali z prośbą o pomoc, i czy znają twoje imię?
1 taką osobę mamUlubione jedzenie?
Nutella i gumy do żuciaLubisz Kokos?
Zależy w jakiej postaciNajdziwniejsze słowo w języku polskim i angielskim?
Polski cały jest dziwny 😂😂Szczęśliwa cyfra?
2Dzień urodzin? (Nie mowie o miesiącu)
28Ulubiony kolor?
Czarny i wszystkie kolory tęczyUlubiony YouTuber?
Wiktoria Mudyna, Hania EsCzemu nie chcesz abyśmy znali twoje imię?
Są tu osoby które mnie znają, a nie chce aby wiedzieli, kim jestem :(Jesteś dziewczyną?
Tak ❤Ile ok. Miesięcy bedziesz jeszcze pisać tą książkę?
kwiecień-maj zamierzam zakończyć
Chyba, że coś się stanie to przedłużę
Dziękuje za uwagę i do następnego❤👀