LGBTQ+ Co o tym sądzę?

169 11 17
                                    

Dziś porozmawiamy o Homoseksualistach - lesbijkach, gejach lub osobach biseksualnycmh.

Homoseksualista - osoba która preferuje relacje/związki jedno płciowe chłopak×chłopak (gej) lub dziewczyna×dziewczyna (lesbijka).

Biseksualista - osoba która nie ma problemu aby związać się z osobą przeciwnej lub tej samej płci.

Co o tym sądzę?
Ja jestem w 100% tolerancyjna. Toleruje ludzi czarnoskórych, muzułmaninów, homoseksualistów itd... Tak naprawdę, żyjmy własnym życiem. Jeżeli Asi podoba się Hania a Hani podoba się Asia to dlaczego nie mają być razem? Dlatego, że to się rzadko spotyka? Ze względu etyki? Bzdura. Jeżeli przez to, że będą razem, będą szczęśliwe to... Why not? (Dlaczego nie?). To samo oczywiście działa w przeciwnej płci.

Są też problemy z "coming out'em" potocznie nazywanym wychodzeniem z szafy. Słuchajcie, nie zawsze w waszym życiu może być odpowiedni czas, aby powiedzieć o tym rodzicom. Warto wtedy poczekać, do pełnej dojrzałości i porozmawiać/napisać list do rodziców. Oni was kochają, i czy im się będzie to podobało czy nie, muszą to zaakceptować. Najpiękniejsze jest to, aby być sobą i akceptować się.

Przepraszam, za tyle dni przerwy. Małe wytłumaczenie dla kogoś kogo to w ogóle obchodzi:
Nie będę ukrywać, nie jest łatwo. W szkole nawarstwiają się zadania, Kartkówki, prace klasowe itd. Przez to, że nie mogę się skupić na lekcji mam słabe oceny, a egzaminy tuż tuż... Muszę się przyłożyć do nauki aby dostać się do przyzwoitej szkoły.

Na instagramie, zapowiedziałam koniec konta, ale napisał do mnie multum osób, abym nie odchodziła, więc robię po prostu przerwę. Nie znajdziecie na moim koncie żadnych postów, czy stories. DM'y oczywiście dalej są aktywne.

Dzięki za przeczytanie i do następnego 😊


















kiedyś tam

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Mar 12, 2019 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Depresja i inne ZaburzeniaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz