6- benim leylağım.

4.3K 341 83
                                    

flashback, 2006

''Napıyorsun burada?''

Beklemediğim sesi duymamla irkilip aynı anda arkama döndüm hızlıca. Jungkook elinde minik bir poşetle birlikte beni izliyordu.

''Evde çok sıkıldım. Zilinize bastım ama evde değildin.''

Elindeki poşeti kaldırıp genişleyen gülümsemesiyle bana baktı.

''Çilekli süt aldım. Yanına gelecektim.''

Yanımdaki yerini alırken önce benim sütümü açtı, sonra kendisininkini açıp pipeti dudaklarıyla kavradı. Sessiz sessiz sütlerimizi içerken üzerimde hissettiğim bakışlarla Jungkook'a döndüm.

''Ne oldu?''

Omuz silkip hala pipetten süt çekerken gülümsedi.

''Ne?'' diyerek tekrarladım çünkü suratındaki alayı kapmıştım.

''Chaeyoung'a neden kalem fırlattın?'' dediğinde gözlerimi devirip pipeti dudaklarımın arasından çekerken ters ters bakmaya başlamıştım Jungkook'a.

''Elimden fırladı dedim ya. Özür de diledim zaten.''

''Bana sarıldığı için mi?'' dedi gülerek. ''Bana sarıldığı için mi kalem fırlattın kıza?''

''Jungkook!'' dedim oflayarak. ''Evet, sinirlendim ve fırlattım. Sonra pişman oldum ama neden kurcalıyorsun?''

Gülerek ikinci sütü açarken bana dönüp dudaklarının üzerindeki fermuarı çekiyormuş gibi yaptı.

''Neyse...'' dedim. ''Ben seni çok özledim zaten. Yaz tatilinde battaniyemizle uyuyup durdum.''

''Ben de öyle yaptım biliyor musun?'' dedi heyecanla. ''1 hafta uzak kaldık ama daha uzunmuş gibi geldi.''

''Ama bana sarılmadın! Chaeyoung'a sarıldın.''

Bugün yaz tatilinden çıkıp yeniden okula başladığımız ilk gündü. Chaeyoung da çok sevgili sıra arkadaşına özledim diyerek sarılmıştı. Çok üzülmüştüm.

Elimdeki sütü alıp kendi sütüyle beraber bankın üzerine bırakınca kollarını etrafıma sardı. Büyük bir mutlulukla karşılık verdiğimde uzun bir süre böyle kalmıştık. Yaz tatillerinde kısa bir süre için olsa da ayrı kalınca birbirimizi çok özlüyorduk.

Geri çekilirken kafasını öne eğmiş ve yüzüme bakmamıştı.

''Utandığım için sarılmamıştım.'' dediğinde gözlerim şaşkınlıkla kocamanlaşırken dudaklarımda o şeklini almıştı.

''Benden mi?'' dedim şaşkınlığımı oldukça belli ederken. ''Benden utandığını ilk kez duyuyorum.''

Kafasını kaldırıp bana bakarken gülümsedi.

''Aishh, sen utangaç şirin bir çocuksun.'' dedim ve yanağını çekiştirdim.

Beklemediğim bir anda yaklaşıp yanağıma öpücük kondurduğunda şaşkın şaşkın suratına bakmaya devam ettim. Az önceki gibi.

''Bu ne içindi?'' dedim.

''Özlediğim için.''

Ve sonrasında ayağa kalkıp arkasına bakmadan eve doğru koşmaya başlamıştı. Ben ise arkasından bakakalmıştım.

Fakat daha sonrasında Jungkook'un evine gitmiştim ve battaniyemize sarılıp çizgi film izlemiştik. Utangaçlığı da uçup gitmişti.

today, 2019

strawberry milk • jjkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin