אפילוג

8.4K 463 234
                                    

אני שמחה להודיע שהסיפור החדש עלה. קוראים לו:

Force

תוכלו למצוא אותו בפרופיל שלי: another4world 

אפילוג.

אני לא מסוגלת. אני לא יכולה.

"דמיאן תעצור." ביקשתי.

המבט של ג'סי לא יוצא לי מהראש. דמיאן הביט בי במבט חטוף בעודו נוהג.

"מה?"

"תעצור. אני לא מסוגלת."

"רובין-"

"תעצור! בבקשה!" פרצתי בבכי. הוא הקשיב לי ועצר לצד המדרכה. הוא הסתכל עליי והניח את ידו על כתפי. "רובין, אני יודע שזה קשה לך לעזוב אבל לא סתם עשית את הבחירה הזו. את יודעת מה יהיה טוב לך." הוא אמר בשקט וליטף את כתפי עם אגודלו.

"חשבתי..." אמרתי בבכי. "חשבתי שזו הבחירה הנכונה אבל זו לא הבחירה הנכונה דמיאן. אני מצטערת אבל אני לא מסוגלת לעזוב את ג'סי. אני מצטערת."

"רובין אנחנו עוד לא יצאנו מהעיר ואני יכול לחזור אבל אני רוצה להיות בטוח שאת מבינה מה את מבקשת ממני לעשות. את מוותרת על ההזדמנות לחיים חדשים. אני לא רוצה שתהרסי את עצמך, אני לא רוצה שמשהו רע יקרה לך אם תבחרי להישאר." הוא אמר.

"תודה על הכל דמיאן אבל עשיתי טעות שחשבתי שמה שאתה מציע הוא הדבר הטוב ביותר לי. ג'סי הוא אהבת חיי והוא תמיד יהיה אני לא יכולה לעזוב אותו. אני יודעת על מה אני מוותרת והיה לי רצון להתחיל חיים חדשים אבל ככל שהתרחקנו הבנתי שאני לא רוצה להתחיל חיים חדשים בלעדיו." אמרתי כשדמעות זולגות מעיניי. "אני מצטערת אבל אני מבקשת שתחזיר אותי אל הבר."

"תסתכלי לי בעיניים ותגידי לי שאת בטוחה במאה אחוז רובין ואפילו שזה מאכזב ומעציב אותי אני לא אעשה משהו נגד רצונך. את בוגרת מספיק כדי לדעת מה טוב לך ואני אמרתי לך שעכשיו אני רואה בדיוק מי את וללא רצון מעצמך להשיג משהו לא יהיה עם מי לדבר." הוא אמר. הסתכלתי לו בעיניים והנהנתי.

"אני יודעת מה אני מבקשת ממך ואני בטוחה במאה אחוז שאני רוצה לחזור."

הוא לא אמר מילה. הוא הביט בי לעוד רגע אחד ולבסוף שלח לי הנהון קטן במבט מאוכזב. בלעתי רוק כשהסיט את מבטו והניח את שתי ידיו על ההגה. הוא יצא חזרה אל הכביש והסתובב כדי לנסוע חזרה אל הבר.

כמה דקות ארוכות אחר כך הוא עצר מול הבר. הסתכלנו אחד על השנייה. "אני לא מצטערת שהכרתי אותך דמיאן." אמרתי לו והסתכלתי לו בעיניים.

"גם אני לא מצטערת שהכרתי אותך רובין." הוא אמר. שלחתי לו חיוך קטן.

"אני מקווה שתשיגי את מה שאת רוצה ותהיי שלמה עם עצמך רובין. אין דבר אחר שאני מאחל לך יותר מזה." אמר ודיבר ברוגע.

InstitutionWhere stories live. Discover now