פרק13- החלקתי

6.4K 393 35
                                    

פרק 13- החלקתי
(פרק נוסף יעלה בערב)

נכנסתי למעלית, עליתי לקומה השישית וכשנפתחה נשמתי עמוק. שילבתי את זרועותיי כדי להסתיר את החזה שלי ורק אז התקדמתי לדלת הגדולה של המשרד מולי. דפקתי בדלת ארבעה פעמים עד ששמעתי תגובה: "אפשר להיכנס!"

פתחתי את הדלת וכשסטפן, דמיאן ולאון ראו שזו אני הם הזדקפו. "רובין." אמרו. שילבתי חזרה את זרועותיי ונכנסתי פנימה.

"אה... ננעלתי מחוץ לחדר." מלמלתי. הרגשתי לא בנוח.

"למה היית מחוץ לחדר שלך כשאת יודעת שמגיע זמן כיבוי אורות?" שאל דמיאן. הם ישבו בשולחן העגול, מולם כמה קלסרים ודפים מפוזרים אחרים.

"התקלחתי..." שמעו את חוסר הביטחון בקולי.

הם קימטו את מצחם. לאון הניד מעט את ראשו וחזר להביט בדפים ולסמן דברים עם העט שלו. אני בטוחה שזה לא קשור אליי.

"שזה לא יקרה שוב רובין, תשימי לב לזמנים." אמר דמיאן ונעמד. הוא הלך אל הארון הגדול בחדר והחליק את הדלת הצידה, אחר כך לקח מפתח שהיה תלוי בארון עם עוד הרבה מפתחות אחרים.

סטפן גם חזר לעיסוקיו עם לאון. קשה לי להאמין שדמיאן ולאון אחים חורגים. זה לא נתפס.

כשהיה בדרכו קרוב אליי הוא החל להאט וכשנעצר מולי הביא את אצבעו אל צווארי. קפאתי. פערתי את עיניי לכמה רגעים והתרחקתי ממנו צעד לאחור. איזו טיפשה, הייתי צריכה לפזר את השיער לפני שנכנסתי.

"זה היקי על הצוואר שלך?" שאל ועל פניו ראיתי את הכעס נבנה.

סטפן ולאון הרימו את ראשם בחדות והסתכלו עלינו.

"לא." מיהרתי לומר ולפזר את השיער. "נבהלתי במקלחת והחלקתי." תירצתי.

לאון קם והתקדם אליי. סידרתי את שערי כך שיסתיר, לאון הושיט יד והסיט את שערי לאחור, נתתי לו מכה ביד והתרחקתי צעד גדול לאחור. "אל תיגע בי."

הוא אחז חזק במפרק ידי וקירב אותי אליו בכוח כשהוא מצמיד את שפתיו יחד בזעם. הוא הסיט את שערי, בחן את האזור והסתכל על דמיאן. "זה היקי." הוא שיחרר ממני.

"אפשר את המפתח? אני עייפה." אמרתי בחוסר אונים.

"ממי זה?" שאל דמיאן והכניס את המפתח לכיס הקדמי של מכנסיו.

"מאף אחד! החלקתי!" אמרתי בלחץ.

"זה לא מהחלקה!" דמיאן ולאון צעקו, פה אחד ואני התכווצתי בפחד.

"תפסיקו להתנפל אליי." קולי רעד.

"תפסיקי לעשות בעיות." סינן דמיאן בזעם.

"איפה הכדורים שהבאתי לך?" שאל לאון פתאום.

"מה?" שאלתי והסתכלתי עליו בעיניים גדולות וחסרות אונים.

InstitutionWhere stories live. Discover now