פרק 3- דובי

8.2K 404 68
                                    

           

פרק 3- דובי.

לפני שהלכנו לחדרים עם המזוודות שלנו, חדרים שאליהם שיבצו אותנו, אמרו לנו שיש לנו עשר דקות כדי לבחור דבר אחד שהוא החשוב לנו ביותר הנמצא בתוך המזוודה ולשמור אותו אצלנו כי את המזוודות לוקחים לנו. הבנתי שהולכים להיות לנו בגדים חדשים, נעליים חדשות ושידאגו לנו למה שנצטרך.

לוקה הלך אל מגורי הבנים בזמן שאני הלכתי אל מגורי הבנות. הבניין הוא בעל שמונה קומות ענקיות! הקומה הראשונה היא  קומת הלובי, הכניסה שבה, כמו שהסבירו לנו נמצא המחסן והמעבר לחצר האחורית שפתוחה תמיד וחופשית בהפסקות.

בקומה השנייה מגורי הבנות ומקלחות, בקומה השלישית מגורי הבנים ומקלחות, קומה רביעית חדרי כושר, חדר אוכל, אולם התכנסות ואולם אירועים למקרים מיוחדים. בקומה החמישית נמצאים הכיתות הרגילות וכיתות סטודיו. בקומה השישית נמצאים המשרדים, אם זה של סטפן ודמיאן או משרדי הפסיכולוגים והיועצים. נמצאים בקומה הזאת גם חדרי הטיפול הרופאים.

בקומה השביעית נמצאים חדרי המנקים, המורים, המאבטחים ושאר עובדי התחזוקה.

בקומה האחרונה, אומנם הם לא אמרו את זה במילים האלה אבל הקומה האחרונה שייכת למגורי המנהלים והאנשים המאוד מכובדים כאן, כמו דמיאן, סטפן, רופאים, יועצים, פסיכולוגים ומורים נוספים בודדים שכנראה מעל שאר הצוות במעמד שלהם במקום.

כשהגעתי לחדר שלי לא הייתה אף אחת. שלוש מתוך ארבע מיטות בחדר הזה היו מבולגנות ולא נראה זכר לאדם. החדר בינוני, בעל ארבע מיטות וארון בגדים גדול. אין שירותים או מקלחת ונזכרתי שאמרו שיש את המקלחות והשירותים משותפים. המצעים לבנים ונקיים, אפשר לראות את זה בבירור אפילו שהמיטות מבולגנות. המיטות הן מיטות קומתיים שהמיטה העליונה בצד ימין של החדר היא המסודרת ואני מניחה שהיא שלי.

אם לומר את האמת החדר הזה נראה הרבה יותר טוב מהחדר שהיה לי במוסד בו המצעים שהיו אמורים להיות לבנים היו אפורים מרוב האבק והלכלוך שתמיד היו בחדר. סגרתי את דלת החדר והנחתי את המזוודה שלי על הרצפה, פותחת אותה ובוהה במה שיש שם.

בגדים שחורים בעיקר, הסיגריות שלי, דובי שסבתא שלי קנתה לי כשהייתי בת שבע ולא עזב אותי מאז. בקבוק ודקה חצי ריק ובקבוק אחד שלם. אני אפילו לא זוכרת איך השגתי את כל אלה במוסד אבל מה שבטוח, המנהל ואשתו הרעים לא יודעים למצוא דברים שמוחבאים טוב.

הוצאתי את הסיגריות ואת האלכוהול. אלה הדברים החשובים לי, אין לי שום דבר חוץ מזה ומהבגדים שלי. לא לקחתי הרבה דברים מהבית. אני יודעת שסיגריות ואלכוהול הם מחוץ לתחום כאן אבל אין מצב שאני לא מחביאה את זה, אני יודעת שלפעמים אצטרך להירגע או להרגיש משוחררת יותר. הוצאתי את הדברים האלה מהר, לפני שהשותפות שלי יחזרו מאיפה שהן לא יהיו וחיפשתי איפה להחביא.

InstitutionWhere stories live. Discover now