פרק 25- חמצן טהור

6.5K 326 38
                                    

חלק ב'- אחורה בזמן
פרק 25- חמצן טהור

הפכתי את סל הכביסה בתקווה שהחזייה הטובה שעושה לי חזה יפה נמצאת בתוכה. בטח שהיא כאן, אמא בטח שמה לי אותה בסל. אני שונאת שהיא עושה את זה. אם הבגד שלי על הרצפה, על השולחן, על המיטה, כל מקום שהוא בחדר שלי סימן שהוא נקי ואלבש אותו שוב וכל פעם היא שמה בכביסה!

התחלתי להתארגן ליציאה עם ג'נה, היא אמרה שתכיר לי את הידידים הבוגרים שלה. אם אמא תדע שאנחנו הולכות להיפגש עם בנים היא בטח תתעצבן ולא תאפשר לי לצאת ולכן כל מה שאמרתי זה שאני ישנה אצל ג'נה, החברה הכי טובה שלי.

אני לא יודעת מה לחשוב בקשר לזה אבל אני מקווה לטוב. הם בטח יהיו נחמדים כמו ג'נה. היא הכירה אחד מהם דרך קבוצה בוואטסאפ של מועצת התלמידים לפני שלושה חודשים ומאז הכירה את כל החבורה שלו ואמרה שממש כיף איתם.

עצם העובדה שקיץ עכשיו וחם גורם לי להזיע ואני יודעת שמהלחץ מהפגישה איתם ובפגישה עצמה אזיע יותר ולכן החלטתי לחפש בגד שאם אזיע לא יראו את זה יותר מידי. עכשיו זה לא שיא הקיץ, חודש מאי, אבל אני בכל זאת אזיע. ארגנתי תיק כי אני באמת ישנה אצל ג'נה ובטח ניכנס לבריכה הפרטית שיש לה בבית בחוץ.

שמתי את החזייה שמרימה את החזה שלי ומעצבת אותו עם גופיית ספגטי שחורה ושורט גבוה בהיר עם קרעים בכיסים. נעלתי נעלי נייק נמוכות בצבע שחור והייתי מוכנה לצאת. לא התאפרתי מהסיבה הפשוטה שאני לא יודעת בדיוק איך ואני לא רוצה להיראות כמו ליצן וגם כי אני לא רוצה שאימא שלי תחשוד.

שמתי בתיק הגב שלי בגד ים, סט בגדים למחר, דברי רחצה וכפכפים. לקחתי את המטען של הטלפון שלי, אוזניות ו...זהו. הייתי מוכנה לצאת. בישמתי את עצמי קצת –הרבה- ויצאתי מהחדר. אחי כבר היה מוכן להקפיץ אותי לבית של ג'נה.

"פרדי!!" קראתי לו. הוא נהם ואז ראיתי אותו מרוח על הספה כשאחותי יושבת לידו על הכורסא. "פרדי אני מוכנה." אמרתי ונעמדתי מולו.

"כשהתוכנית תסתיים אקח אותך." אמר אחי בן השמונה עשרה.

"לא! אני קבעתי עם ג'נה כבר!" דיברתי בטון גבוה ותפסתי בידו, מושכת אותו.

"רובין!" הוא אמר בתסכול. "אמה, אולי תיקחי אותה את?" פנה פרדי לאחותי בת התשע עשרה. היא התחילה לצחוק.

"שמישהו מכם ייקח אותי או שאני מעירה את אמא ואבא." איימתי.

"אני שונא אותך." נהם חרישית פרדי וקם, חייכתי חיוך רחב ודילגתי כל הדרך אל הרכב שלו.

כשהגעתי אל הבית של ג'נה היא התלהבה לראות אותי. עלינו לחדר שלה מכיוון שעדיין לא סיימה להתארגן. היא לבשה חולצת טריקו צמודה בצבע אפור עם סמל של אדידס בצד שמאל ושורט בצבע שחור. היא התלבשה הרבה יותר יפה ממני לדעתי. היא פיזרה את שערה ועברה עליו עם מחליק כדי שיהיה גלי בלי נפח ומעט חלק.

InstitutionWhere stories live. Discover now