*בפרק יש תכנים מיניים*
פרק 28- כל כך שלי.
"רובין כבי את הסיגריה." דרש ג'סי בכעס ונכנס פנימה לחדר שלו, טורק את הדלת אחריו בחוזקה. לא התרגשתי מזה. ידעתי בדיוק למה הוא כועס עליי והייתי מוכנה למה שהוא הולך להגיד לי. קימטתי את מצחי ונשפתי החוצה את העשן שלפני רגע שאפתי לראיותיי.
כיביתי את הסיגריה כפי ביקש במאפרה שעל השידה לידו מיטתו מיד אחרי שלקחתי שאכטה אחרונה. הרבה דברים קרו בחודשים האחרונים, אתחיל מזה שמאז הפעם הזו שעישנתי איתו לא הפסקתי. חגגתי יום הולדת שלוש עשרה לפני שבועיים והוא חגג שבע עשרה לפני חודש בדיוק.
לפני חודשיים ההורים שלי גילו שאני מעשנת והחליטו לגזור את כל הסיגריות שלי וגם ניסו להכריח אותי להתרחק מג'סי מה שגרם למריבה גדולה בייננו, ביני לבין ההורים שלי, מאז היחסים שלי איתם לא משהו ואני ישנה הרבה אצל ג'סי אם כי לא תמיד.
החברות שלי עם ג'נה כבר נעלמה מזמן. אם אנחנו רואות אחת את השנייה זה בכיתה וכשג'סי ושאר חבריו הקרובים נפגשים. ג'נה התחילה לצאת עם רוי. חשבתי שהיא תצא עם פלויד, הופתעתי כששמעתי שהיא ורוי יחד.
התחלתי לשתות. טעמתי אלכוהול לפני חודש ומאז אני אוהבת את זה. כל פעם שייצאנו, אני וג'סי, שתיתי. הוא לא כל כך אהב את זה שאני שותה בגלל שאני מדברת שטויות אבל הוא לא עוצר אותי, לפחות בינתיים לא עוצר אותי.
אני כבר לא רואה את עצמי בלעדיו, הוא פתח בפניי דלתות והראה לי דברים שלא ראיתי לפני ואני שמחה על כך. הוא לימד אותי לא לפחד מאף אחד שגדול ממני ולא לתת חשבון לאף אחד. הברזתי הרבה מבית הספר בחודשים האחרונים שאפילו המורים שלי התייאשו והפסיקו להתקשר להורים שלי שכבר מודעים למצב הזה.
ההורים שלי, בניסיון להרחיק את ג'סי ממני, התקשרו למורים בבית ספר וביקשו שלא יתקרב אליי. בהתחלה המורים התעקשו אבל למה שלמורה יהיה באמת אכפת? הם לא באים לעשות עלינו בייביסיטר אלא ללמד ולכן לא הייתי בעיה שלהם, לפחות לא בעיה שתפקידם לפתור אותה. אני רואה את זה ככה גם אם זה לא באמת נכון.
"דבר אחד אמרתי לך לעשות. דבר אחד!" הוא התעצבן והרים את אצבעו כהמחשה לדבר אחד. ג'סי התקרב עד שעמד ליד המיטה עליה שכבתי/ישבתי בצד שאליו הייתי הכי קרובה. הסתכלתי עליו כל הזמן.
"ועשיתי מה שביקשת." אמרתי. "נתתי לטיילר את הכסף כדי שיארגן לנו רכב."
"שכחת לציין את העובדה שלקחת מאה חמישים דולר מזויינים! זה כסף קריטי! היה לו מזל שפלויד הלך איתו אחרת לא היו נותנים לנו את הרכב!" הוא צעק עליי.
"רציתי לקנות לי משהו יפה." משכתי בכתפיי וחייכתי בשעשוע. הוא הידק את לסתו בחוזקה והתרחק לסוף המיטה. הוא הסתכל עליי בזעם ובצורה מאיימת, לקח נשימה עמוקה ואז תפס בקרסול שלי בחוזקה וגרר אותי לשכיבה, מהר מאוד גוהר מעליי ואוחז בפניי בחוזקה כך שארבע אצבעותיו חוצות את פני מצד אחד והאגודל סוגר בצד השני.
YOU ARE READING
Institution
Romanceעיניו הכחולות כהות, אפלות ואכזריות. לא ידעתי למה הכנסתי את עצמי עד הרגע הזה. לא ידעתי שלמתוח את הגבולות יהיה מה שישבור אותי למרות שזה כל הזמן היה המובן מאילו. דמיאן התאפק איתי כל כך הרבה פעמים. מורדת- זו המילה הטובה ביותר לתאר את רובין ג'ונסון. ר...