Kader
Minik bebeğimiz dünyaya gelmişti sonunda. Ama biz hala hangi ismi koyacağımıza karar verememiştik daha.
Ağustosun sıcağından sonra da zaten iyice bunalmıştım. Bunaldığım gibi Burak'ı da bunaltmıştım. Zaten minik de üzerimden inmiyordu. Aramız da iyi değildi Burak'la.
Yine kucağımdaydı. Minik elleri boynumda yumuk yumuktu. Ve ben ona doyamıyordum. Dünyanın en güzel şeyi bu olsa gerekti. Burak ile kavga edip edip teselliyi güzel bebeğimde arıyordum.
Sonra Zenan'ın yanına gidiyordum. Zenan benden sıkılmıştı yalnız. Haklıydı aslında. Benim arkadaşım her zamanki haliydi işte.
Zenan ile onların evlerinin terasında oturuyorduk. Kucağımda minik vardı. Ağustostan yeni çıkmıştık. Hâlâ hava sıcaktı. Zenan kendi sıktığı meyve suyunu getirmişti.
"Siz daha isime de mi karar veremediniz?"
"Her türlü şeyden kavga ettiğimiz için... Hayır. Veremedik.""Sen ne düşünüyorsun peki?"
Bilmiyordum. Zenan'ın yüzüne boş boş baktım.
"Kader bir şey söyle. Sinir ettin beni."
Akşamın ilk ışıkları yüzümüze vuruyordu şimdi de. Ve ben gerçekten de ne koyacağımı bilmiyordum. Şaka gibi... Kızıma hangi ismi vereceğimi bilmiyorum.
"Burak'ı anlıyorum ya. Gerçekten..."
"Ben hangi ismi koyacağımı bilmiyorum Zenan?"
"Anlaşıldı. Aile toplantısı zamanı."
Aile Toplantısı... Hoşuma gitmişti. Zenan grup kuruyordu. Grubun adı da bu oldu. Doğal olarak...
AİLE TOPLANTISI
Zenan, Hasan, Kader, Ela, Kader, Burak, Levent Bey, Suat Bey kişisini ekledi.
Zenan: Arkadaşlar... Akşam bizim eve gelin.
Hasan: Niye?
Kader: Acil durum... Bebeğime isim bulamıyorum.
Suat Bey: Benden habersiz bir iş mi çeviriyorsun aşkım arkamdan? Çok ayıp.
Zenan: Saçmalama Suat yaa... 😡😡
Suat Bey: Tamam kızma hayatım.
Levent Bey: Nasıl ya? Vereceğiniz bir tane isim. Nasıl karar veremezsiniz? 😂😂
Ela: Levent bu ciddi bi konu.
Zenan: Ya artık saçmalamayı keser misiniz? Gerçekten acil bir durum.
Zenan Gülümsün kişisini ekledi.
Gülümsün: Bu grup ne ya?
Burak: Yaşa Zenan. Aklında isim var mı?
Zenan: Senin var mı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİRTAN'em
FanficDoktorlar kaldığı yerden devam ediyor... En sevilen efsane dizi Doktorlar yeniden başladı. Bu sefer ikinci versiyonu... Doktorların yeni maceraları, aşkları, dostluklarını okuyun... Doktorlar hayranları için yeni bir kitap: BİRTAN'em. Ve Zenan: "O...