Talot birkaç gündür kendine gelememişti. Galotor'da ona bir şey anlatmıyordu. Biraz zaman biraz sabır diye geçirdi içinden acaba bunda bir şeyler mi gizliydi. Üç gündür deli gibi bunu düşünüyordu. Ama aklına hiçbir şey gelmiyordu. Üç gündür öğrenenildiği tek şey yaşlı büyücünün birkaç hafta daha burda kalması gerektiğiydi. Her şey çok garipti belkide doğru kelime karmakarışıktı anlaması zordu.
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Talot bağırdı:-Hadi gelin enfes bir kahvaltı hazırladım sizler için.
Merdivenlerden sesler gelmeye başladı Talot gelenin kim olduğunu hemen anladı. Bu Ji'ydi. Uykuyu sevdiği kadar yemeyi içmeyi de severdi Ji.
Sandalyeyi çekti masaya oturdu tam çatalı alıp yemeğe davranmıştı ki Talot eline bir tokat attı.
- Efendi Galotor gelmeden olmaz.
O sırada bir kahkaha sesi geldi. Galotor Talot'un arkasında belirivermişti bir anda. Talot şaşkındı ama bu kısa sürdü üç gündür zaten bütün günü şaşırmakla geçmişti.
Ne tuhaf adam şu Galotor diye geçirdi içinden. Aslında, Galotor'un yanında kalması Talot için bir onur olmuştu.¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Yemeği çoktan bitirmişlerdi saat erkendi, daha dükkanı bile açmamışlardı. Bu yüzden şuan da işleri yoktu. Masada oturup sohbet ediyorlardı. Artık her şeyi açıklamanın zamanı gelmişti belkide.Galotor bir kaç kere öksürdü. Konuşmaya gireceği belliydi.
-Talot, babanla biz eski dostuz.
Şimdi söyliyeceklerim üçümüzün arasında kalmalı en azından şimdilik.
Talot ve Ji tamam anlamında başlarını bir yukarı bir aşağı oynattı.Galotor güldü sakallarını düzelterek anlatmaya devam etti.
-Sargon yıllar önce sizler gibi bir ölümlüydü sizden biriydi yani.
Ama babanı kıskanıyordu baban bizler tarafından sevilen bir adamdı. Hatta ona saygı duyuyorduk.
(Ölümlülere saygı duyulması pek rastlanan bir durum değildi Talot'un göğüsü kabarmıştı.)Sargon'u aşağılamaya başladı herkes ama nedenini herkes bilmez inan bunu bende bilmiyorum. Sonra Sargon sınırdışı edildi. Suçu ise Gunçing'e ihanet o Gunçing'den nefret ediyordu. Her şeyi kıskançlığı ve güce tapması yüzünden oldu. Yakında buraları yok etmeye gelececektir belkide.
Sonra Sargon kininden ve intikam hırsından bazı kötü cadılarla işbirliği yaptı. Onlara bedenini verdi karşılığında da ruhunu ölümsüzleştirdi. Onu ilk öldürdüğümüzde -en azından öyle sanıyorduk- Sonra yeniden güçlendi kendini güçlendiren,ölümsüzleştiren cadılara zulmedip onları tarafına çekti. O çok korkunç biriydi. İnan bana onla savaşmak imkansız için çabalamaktır.
Biz bunu başarıyorduk ama unuttuğumuz bir şey vardı. Kehaneti unutmuştuk uzun yıllar araştırmalar yaptım sonunda tüm parçaları birleştirince ortaya bir şiir çıkıyor ama Sargon'u yok etmemizi sağlayacak bir kehanet bu şiir.
Talot çok heyecanlanmıştı.
-Bize bu kehaneti söylicek misin peki efendim?
Galotor tebessüm etti.
-Elbette bunu bilmeniz gerek yakında yola çıkacaksınız. Karşınıza çıkanları nasıl alt etmeniz gerektiğini bilmelisiniz.Bir ritim mırıldandı önce sonra ses biraz daha yükseldi:
O karanlıklara hükmedecek
Ama bu kısa sürecek
Kaybetcek ama tekrar gelecek
Daha güçlü daha donanımlıOnu yok eden kılıç tekrar dövülecek
Menefis'in kadimli cüceleri tarafından
Ona karşı zafer kazanmış
Onun ruh kolyesini kırmış ölümlü
Tekrar dönecek
Tek şans olarak
Dünyayı ya yok edecek
Ya da kurtaracak
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ruh Kolyesi
FantasyGüç kolay kazanılmaz Talot ama kolay kaybedilir. Savaşmalısın ve bunu tüm dünya için yapmalısın. ~GALOTOR~ Kaderin sen doğmadan belli olursa ve senin değiştirme şansın yoksa bir de üstüne dünyanın kader...