Girus bir yandan gölge kusuyor bir yandan da karnını tutarak inliyordu.
Talot ne olduğunu anlayamamıştı. Tamam ilk defa bir elfin ölümüne tanıklık ediyordu. Ama bir elf ölürken gölge kusarmıydı? Yada daha önemlisi onu kim vurmuştu? Yoksa şimdi sonları mı gelmişti? Tüm bu düşüncelerden sıyrılarak elini Girus'a yöneltti:-Efendim içeri girelim lütfen belki yaranıza ilaç bulabiliriz.
Girus hiddetle tısladı:-Seni küçük velet işini dün bitirmeliydim.
Sözünü bitirdi eli kılıcına gitti. Kılıcını kınından çekti. Talot'un boynuna doğru kaldırdı. Talot ölüm korkusuyla olduğu yerde çakılı kaldı.
Girus Talot'un boynunu tam uçuracakken bir ok sesi daha geldi ve Girus'un elini delip geçti. Bu ok bir elf okuydu. Talot hem şaşkındı hem de
korkmuştu.Girus küçülmeye ve gölgeye dönüşmeye başladı en sonunda yuvarlak hale geldi ve havada askıda kaldı. Sonra iyice küçülmeye başladı. Yok oluyordu. Ölmeden önce son bir tehdit söyledi.
-Sonun yakın Talot sonun yakın. Yaşasın Sargon yaşasın karanlık! Ölümünü zevkle izleyeceğim velet!
İğrenç bir gülme sesi duyuldu ve Girus son evrimini tamamlayıp yok olmuştu. Girus'tan geriye kül parçaları kalmıştı.
Talot olduğu yere kapaklandı. Gözleri kapanmadan önce son bir görüntü görmüştü.Yoo bu olamazdı. Gördüğü son şey Girus'tu ama bu sefer parlıyordu, beyaz saçlıydı ve kendine doğru koşmaya başladı. Talot'un göz kapakları daha fazla dayanamadı, yanmaya başladı ve sonunda kapandı.
Ji bağırdı:
-Yoo olamaz o bıçaklamış. Ve kanayan yerinde başka renkte bir sıvı var. Yoksa o zehirlendi mi?
Kapişonlu adam yayını sırtına astı ve koşmaya başladı. Talot'un başucuna geldiğinde yaraya baktı. Adamın bir anda yüz ifadesi değişti.
Ji merakla sordu:-Ona ne oldu?
Adam beyaz saçlarını düzelterek Ji'ye döndü.-Bu çok güçlü bir zehir. Bu zehiri sadece Sargon'un "Karanlık Fedaileri"
kullanır. Az önce ölen alçak bir Lavadin'di. Ve o şuan Sargon'un ülkesi
Salator'da yeniden doğdu. Yerimizi biliyorlar. Yakında kurtlar ve orkları buraya gönderirler. Talot ayılınca yola
çıkacağız.Ji tereddüt etti.
-Öncelikle seni tanımıyoruz bayım ve bize bir açıklama borçlusun. Sen Kimsin? Az önce ölen kimdi? Ve Talot iyileşmeden yola çıkamayız.
Adam Ji'ye gülerek döndü.-Aferim çocuk pek te akıllısın. Her şeyi anlatıcağım. Ama önce onu içeri taşıyalım. İyileşmeye gelince bu zehiri insan yapımı hiç bir ilaç geçiremez. Dua et ki Talot dayanıklı olsun yol da Ragnorok'a varana kadar ölmesin.
Elflerin şifalı elleri onu iyileştirebilecek tek ilaç. Hadi onu içeri taşıyalım.Talot'u içeri koydular sonra başında beklemeye başladılar. Aradan yaklaşık beş-altı saat geçti Talot gözlerini hafifçe kıpırdattı sonra yavaş yavaş göz kapakları kalktı, gözleri açıldı. Sesini güç bela çıkartarak:
-Su biraz su verin.
Ji koşarak bir bardak su getirmeye gitti. Tam o sırada Talot ayağa kalkmaya çalıştı. Sendeledi yattığı yere geri düştü. Elini ağızına getirdi. Kan kusmaya başladı.Girus bağırdı:
-Hızlı getir şu suyu. Bir de bez getir.
Talot'un göz kapakları yine inmeye başladı ve son birkez kan kusarak tekrar bayıldı. Ji koşarak geldi. Suyu Talot'a içirdi.
Onu kanlar içinde görmek Ji'yi kahretmişti. Girus'a sordu:-Onun durumu ne?
Girus tedirgin bir şekilde cevapladı.-Beklediğimden de kötü. Zehir çok çabuk yayılmış. Ve eğer o zamanında yetişemezse korkarım, duraksadı boğazı düğümlenmişti. Sonuçta Talot ölürse kehanet gerçekleşemez,
dünya karanlığa bürünürdü.
Ji endişeyle sordu:-Yetişemezse ne olu... ağlamaya başladı. Yoksa ölecek mi?
Girus'da göz yaşlarını tutamamıştı.
-Korkarım o ölecek.MTD
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ruh Kolyesi
FantasyGüç kolay kazanılmaz Talot ama kolay kaybedilir. Savaşmalısın ve bunu tüm dünya için yapmalısın. ~GALOTOR~ Kaderin sen doğmadan belli olursa ve senin değiştirme şansın yoksa bir de üstüne dünyanın kader...