Jeden večer Chloé prišla domov a tvárila sa veľmi rozrušene.
„Čo sa stalo?“ spýtala som sa, keďže na nej bolo vidieť, že nie je vo svojej koži.
„Annie, na tej večeri nás odchytili paparazzi,“ bľabotala, keď si vyzúvala topánky. Nechápala som, čo je na tom také zlé. Paparazzi ju a Zayna už videli spolu a fanúšikovia o nich klebetili, ale Zayn tie reči nikdy nepotvrdil.
„Držali sme sa za ruky a... skrátka, pôsobili sme ako pár,“ prezradila mi. „A Zayn už to nechce skrývať. Čoskoro sa to všetci dozvedia.“
„Ale to je v pohode, nie?“ Nechápala som. Sestra nikdy nerobila veľkú vedu z toho, že svet bude vedieť o jej vzťahu so Zaynom. Nedokázala pochopiť, prečo sa to snaží udržať v tajnosti čo najdlhšie.
„Som rada, že všetci už budú konečne vedieť, že je len môj, ale bojím sa toho, čo ma čaká. Nie som pripravená na to, že sa o mne bude písať a...“ bezmocne zalomila rukami.
„Nikdy ťa to netrápilo,“ prekvapene som poznamenala.
„Áno, ale Zayn ma tým nakazil,“ nervózne si uhladila tričko. Došlo mi, že sestra potrebuje upokojiť, tak som prepla na romantický kanál a vybrala sa do kuchyne pripraviť jej čaj.
Vďačne sa na mňa usmiala, keď som sa zjavila so šálkou pariaceho sa nápoja vo dverách. Posadili sme sa vedľa seba a dívali sa na romantickú komédiu, ktorej dej bol však natoľko neoriginálny, že sme to prepli na reprízu Priateľov a veselo sa smiali až do jedenástej. Potom nám už obom klipkali oči od únavy, tak sme si popriali dobrú noc a šli spať.
Dávno som sa so sestrou tak nezabavila.
Na druhý deň ráno na internete kolovali obrázky mojej sestry a Zayna a podaktoré teórie boli ozaj bláznivé. Fanúšičkám sa už podarilo vyňuchať krstné meno mojej sestry, ale jej priezvisko ostávalo utajené. Vedela som ale, že je to len otázkou času.
Keď som prišla po škole domov, Chloé sedela vystretá ako svieca a uprene sa na mňa dívala. Znervózňovalo ma to, a tak som začala rozprávať v nádeji, že niečo povie. Nič sa nestalo. Mlčala a čakala, kedy ju pustím k slovu.
„Annie, už je to vonku,“ oznámila mi to.
„Viem,“ odvetila.
„Už to vieš?“ vyzerala úprimne prekvapená.
„Haló, nežijem vo vákuu. V škole sa nehovorilo o ničom inom, úprimne, jedna teória je šibnutejšia než tá druhá.“
„Aká teória?“ sestra pôsobila dychtivo.
Vzdychla som. „Ja neviem, Chloé, prestala som to vnímať. Väčšina ľudí je v súvislosti s tebou opatrná... nepoznajú ťa, chápeš. Bude to dobré, keď zistia, aká si úžasná, všetci si ťa zamilujú.“ Veľmi dobre som vedela, že to nie je tak, no utešiť sestru mi v tej chvíli pripadalo najrozumnejšie.
„Už si sa o tom zhovárala so Zaynom?“ odbočila som od témy konšpiračných teórií.
Sestra sa zatvárila nešťastne. „Nedvíha mi telefón, napísala som mu asi tak desať SMS-iek. Pracuje,“ pokrčila plecami.
„Neboj, určite sa ti čoskoro ozve. Poďme sa teraz nejako odreagovať, čo ty na to? Mám nápad,“ usmiala som sa. „Nie je väčšia zábava, ako riešiť so sestrou chemické rovnice, čo ty na to?“
Práve sme večerali (mrazené hranolky a filé) keď sa pri dverách zjavil Zayn. Sestra nechala večeru večerou a utekala mu naproti, aby sa vyžalovala, a tak som ostala so svojim jedlom sama.
DU LIEST GERADE
This Love Is Forbidden (Zayn Malik Fanfiction)
FanfictionPríbeh lásky mladej ženy, ťažko skúšanej osudom a popovej hviezdy, ktorí sa do seba zamilovali. Očami dievčaťa, ktoré na svojich krekhých pleciach nesie tiež väčšiu váhu, než je schopné uniesť. Dievčaťa, ktoré bolo vždy to druhé, ktoré sa teší z cud...