23. kapitola (Otázky)

74 8 7
                                    

Vošli sme do nízkej sivej budovy, telocvične, kde Ellie tancovala. Tvárila som sa pokojne, no pod povrchom to poriadne vrelo. Bola som nahnevaná na Chloé, lebo na mňa vztiahla ruku. Bola som nahnevaná aj na seba, že som nedokázala mlčať, no nie tak ako na ňu. Bola som smutná a cítila som sa osamelo. A bála som sa.

Bála som sa toho, že tu stretnem Rogera Harrisa a budem mu musieť odpovedať na jeho otázky. Okolo lavičky, kde sme minulý piatok sedeli, som prebehla so sklonenou hlavou. Pomohla som Ellie prezliecť sa do úboru a odprevadila ju ku dverám do telocvične. Chvíľu som hľadela, ako sa rozcvičuje, kým mi jej trénerka nezaplesla dvere pred nosom.

Otočila som sa, sklopila zrak a rýchlym krokom sa vybrala späť ku dverám.

„Ahoj, Annie.“

 Moje mokré čižmy na linoleovej podlahe zavržďali, keď som sa otočila. Roger tam ozaj bol, sedel na kraji lavičky. V ruke držal mobil, no pozeral sa na mňa.

„Čau.“

„Ponáhľaš sa?“

„Neviem. Asi hej. Vieš, dnes sa má vrátiť sestrin frajer domov. Možno po mňa príde...“ trepala som piate cez deviate a dobre som si to uvedomovala. Zahanbene som zmĺkla. Aspoňže som ho opäť neoznačila za manžela. Čo mi pripomína...

„Chcel som sa ťa niečo opýtať,“ začal. Na čele mi vystúpili kropaje potu. „Som len zvedavý, nemysli si, že som ako ostatní, ale... to tvoja sestra chodí so Zaynom Malikom?“

Nevedel to. Nevedel to, ale teraz to už možno vie, ak si dal niektoré veci dokopy a...

„Sierra to spomínala, ale nebol som si istý, či je to pravda, ona toho natára. Na internete som potom našiel, že aj ona sa volá Willburnová.“

„Hej, je to moja sestra,“ odvetila som, snažiac sa o pokojný tón, no napriek tomu sa mi hlas triasol. V duchu som si želala zomrieť, reinkarnovať a narodiť sa do iného tela, napríklad do Sierrinho, v ktorom by som nemala problém sa rozprávať s opačným pohlavím.

„Aha. Fajn. Bol som len zvedavý.“

Prikývla som.

No on na mňa neprestával hľadieť, a mňa sa zmocňovala panika. Prerušila som náš chabý očný kontakt a zahľadela sa na nástenku s rozpisom nácvikov za ním.

„Minule si niečo spomínala...“ odmlčal sa, čo upútalo moju pozornosť a musela som mu opäť venovať pohľad. Tváril sa spýtavo a trochu, ako by nechcel pokračovať.

„Čo?“ zdesene som sa chytila za hrdlo. Odkedy mám taký piskľavý hlas?

„Že tvoja sestra je vydatá. Máš aj nejakú inú sestru?“ Povedal to trochu odľahčeným tónom, čo ma malo upokojiť. Namiesto toho ma to ešte viac znepokojilo.

„Nie. Nemám.“ Tak. Je lepšie, keď mu to poviem na rovinu. Aj tak by to zistil, a mne sa nepáčila predstava, že by Roger Harris vedel, že som mu klamala. Chcela som byť úprimná, keď mi to už tak ide.

„Aha.“ Nič viac na to nepovedal. Vyčkával, čo poviem ja, pretože vedel, že to nie je všetko.

Posadila som sa na lavičku vedľa neho, no nechala som medzi nami dosť veľký priestor. „Pozri sa, je to komplikované. Ja... som nepovedala, že je vydatá. Dobre, možno povedala. Každopádne, nemala som to hovoriť a vôbec. A strašne by mi pomohlo, keby si to ani ty nehovoril, a najmä nie Sierre.“

Chvíľu nad tým uvažoval. „Dobre. Nič nepoviem, napokon, aj tak je to celé také strašne zmätené, že ani neviem, čo by som mal vlastne povedať. Dúfam, že mi to vysvetlíš.“

This Love Is Forbidden (Zayn Malik Fanfiction)Where stories live. Discover now