Hoofdstuk 18

1.3K 31 2
                                    

Matchday uit tegen Juventus!
Nu moeten we winnen en staat de druk hoog. Maar wij kunnen dit, ik weet het zeker! ❌❌❌

De volgende ochtend werd Isis wakker door het zonlicht dat naar binnen scheen. Ze kreunde licht en draaide zich om. Toen zag Isis Carel liggen slapen. Isis glimlachtte. Het was zo'n raar idee dat hij nu haar vriendje was. Een warm gevoel stroomde door haar heen.

Isis liet hem maar slapen. Het was gister een drukke dag geweest met de wedstrijd. Vandaag hadden de jongens een dagje vrij. Isis maakte een foto van de slapende Carel en zette die op haar Snapchat. Ze legde haar telefoon weg, kroop tegen Carel aan en viel weer in slaap.

Toen Isis wakker werd, was het half elf. Ze zag dat de andere kant van het bed leeg was. Maar ze hoorde dat de douche aan stond. Carel zou vast aan het douchen zijn. Isis had zich gisteravond nog gedoucht dus dat was niet meer nodig. Ze klom uit bed en kleedde zich om.

"Hey, goeiemorgen." Isis draaide zich om. Daar stond Carel, alleen in een grijze boxer van Calvin Klein. "Goeiemorgen." ze herpakte zich en liep naar hem toe. "Heb je goed geslapen?" vroeg Carel en gaf haar een kus. Hij was nog heel voorzichtig, dat vond Isis heel fijn.

"Ja, gelukkig wel." zei ze knikkend. "En jij?" vroeg Isis. "Goed, naast jou." Carel knipoogde naar haar. Isis sloeg op zijn arm. Iets wat ze niet had moeten doen want ze wapperde meteen met haar hand. Wat een spieren had deze jongen.

"Au." mompelde ze en Carel moest lachen. "Dat heet karma, schat." lachtte hij. Isis keek hem aan met gespleten ogen. "Oppassen jij mannetje." zei ze en probeerde niet te lachen. "Ik ben toch sterker als jij." antwoordde Carel.

"E-g-o." ze schreef de letters in de lucht. "Je wilt het gewoon niet toe geven. Daarom zeg je dat." Carel sloeg zijn armen om haar heen. "Hmm." mompelde Isis. Ze genoot van het moment. Isis hoorde Carel zijn hart te keer gaan en glimlachtte.

"Zullen we tegen het team zeggen dat we samen zijn?" vroeg Carel. "Als jij het wilt natuurlijk." voegde hij eraan toe. "Ja, ze mogen het allemaal weten." zei ze. "En de pers?" vroeg Carel, een tikkeltje serieuzer. "Ook wel. Laat ze maar komen." zei Isis sterk.

"Weet je het zeker? Vind je het nog niet te vroeg?" vroeg Carel bezorgt. Isis schudde haar hoofd. "Nederland mag het weten" zei ze en Carel gaf haar een kus. "Dan gaan we dat toch regelen." hij glimlachtte. Ergens voelde hij zorgen, dat het te veel ging worden voor haar. Maar als zij het wilde. Carel kon Isis niet dwingen het niet te doen.

"Komt goed." zei Carel en gaf een kus op haar voorhoofd. Ze maakten een selfie en zette die in de groeps app met iedereen.

AFC Ajax❌❌❌

Isis de Wit

21.09.2018 ❤️

Amber Kuipers

Yehessss🎉 Blij voor jullie x

Matthijs de Ligt

Gefeliciteerd!

Frenkie de Jong

Jaaa ik wist het wel! Favoriete koppel😍

Michelle Sanders

Toppers van me ;)

Donny van de Beek

Congratz bro 🎉 En Isis natuurlijk!

Kaj Sierhuis

CA NA AL DIE TIJD!! 🎉 Nee grapje, ik wens jullie alle geluk toe van de wereld x

Isis de Wit

Dank jullie wel 💗

Carel Eiting

Thanks allemaal

"Ik zei toch dat het goed kwam." zei Carel en gaf Isis een knuffel.

"Zullen we samen iets doen of met de rest van het team?" vroeg Carel terwijl ze aan het ontbijten waren. Hij zag er goed uit in zijn grijze trui en spijkerbroek. Het stond hem goed.

"Eerst samen chillen en aan het eind van de middag het team vragen?" stelde Isis voor. "Lijkt me een strak plan." knikte Carel. "Ik ga vanavond wel weer terug naar het apartement." besloot Isis. Carel knikte begrijpend. "Is prima."

Samen ruimden de twee alles van het ontbijt op. Isis neuriëde mee met de muziek en trommelde met haar vingers op de maat van het liedje. Ze zag Carel geamusseerd naar haar kijken maar ze negeerde het.

"Netflix?" vroeg Isis en Carel knikte meteen. "Klinkt goed." zei hij. Isis had een confortabele trainings broek aan met Carels trui die lekker oversized was. Haar donker bruine haren had ze in een hoge staart. Het werd echt een rustig middagje.

Carel zette Netflix aan op de televisie. Hij zette de serie The Vampire Diaries aan. "Hoe wist je dat?" vroeg Isis en kroop naast hem op zijn hoekbank. "Een tip van Michelle." Carel bloosde. Iets wat er ongelofelijk schattig uit zag. "Ik wist het wel." mompelde ze en hij lachtte.

Carel zette de serie aan en sloeg een arm om Isis heen. Het veilige gevoel kwam weer terug. Isis voelde zich veilig in haar vriendje zijn armen. Ze legde haar hoofd op zijn borst en hij sloeg zijn armen om haar heen. Zo waren ze de hele middag Netflix aan het kijken.

 𝓥𝓻𝓲𝓳𝓮 𝓣𝓻𝓪𝓹✔Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu