Hoofdstuk 40

1.1K 32 7
                                    

Last one en de langste! ;)

Enjoy💞

Die volgende ochtend werdt Isis wakker in het hotel. Ze moest zich nog even beseffen waar ze zich bevond. Na even denken wist ze het weer. Isis was in Los Angeles samen met Carel. Net op dat moment ging de wekker wat betekende dat het negen uur was.

Ze hadden een wekker gezet zodat ze nog de hele dag hadden. Isis maakte Carel wakker. Hij had haar verteld dat hij inderdaad last had van een jetlag. Carel was dan ook bijna meteen in slaap gevallen gisteravond.

"Wakker worden, slaapkop." grinnikte Isis en Carel wreef in zijn ogen. Het zag er schattig uit. Isis kleedde zich vast om en zag dat Carel dat nu ook aan het doen was. "Wat wil je vandaag allemaal doen?" vroeg hij aan haar toen ze over een half uur naar beneden liepen om te ontbijten.

"Uhm.." Isis dacht even na. Er was zoveel te doen hier. "Sowieso naar de Hall Of Fame. Het bord met de Hollywood letters. Beverly Hills. Santa Monica en het strand van Malibu." begon ze op te sommen. "Kortom we moeten nog veel." lachtte Carel terwijl ze een plaatsje uit zochten.

"En jij?" vroeg Isis toen ze zaten. "Ik had precies hetzelfde in gedachten." glimlachtte Carel. "Top!" zei Isis en ze moesten lachen.

-
Isis en Carel stapten uit de taxi die ze naar het midden van het centrum had gebracht. "Eerst even een plattegrond scoren." Carel pakte Isis haar hand en ze liepen naar een Tourist Office. "Tourist."gniffelde Isis en Carel lachtte.

"Hey, de Hall Of Fame is hier best dichtbij!" zei Carel terwijl hij de kaart bestudeerde. "Zullen we daar dan heen?" vroeg Isis, bijna smekend. "Wat jij wilt, lieverd." Carel drukte een kus op haar voorhoofd en hand in hand liepen ze naar de Hall Of Fame.

Isis keek haar ogen uit toen ze er waren. Samen liepen ze langs de sterren. "Oh my god, Michael Jackson!" "Hier heb je Bob Marley." samen bewonderden ze de sterren waar ze langs liepen. Ook gingen ze met sommige op de foto.

"Ik wil met Donad Duck op de foto." zei Carel opgewonden toen ze de ster van Donald Duck voorbij zagen komen. "Je bent zo kinderachtig, Ca."Isis schoot in de lach maar pakte toen haar mobiel er bij. "We zijn hier nu toch." antwoordde hij. "Dat is waar." knikte Isis. Na een uur gewandelt te hebben over de Hall Of Fame, was het tegen twaalf uur. Isis en Carel besloten een plekje
te zoeken op een niet al te duur terrasje.

-
Toen ze er genoeg van hadden, was het tijd om verder te gaan. "Zullen we proberen om bij het bord van Hollywood te komen?" vroeg Carel ineens. Isis haar ogen werden groot. "Natuurlijk!" zei ze ademloos en Carel glimlachtte om haar reactie. "Laten we een gids vinden die ons er heen kan brengen." stelde hij voor en Isis knikte.

"There it is." samen met behulp van de gids konden Isis en Carel dichtbij het Hollywood letter bord komen. Ze stonden vanaf een afstandje er naar te kijken. Voor hun lag de stad van Los Angeles. Naast Isis en Carel waren er nog wat mensen aan het kijken. Isis plaatste een Snapchat van het bord.

"Let me take a picture of you two with the board on the background." stelde de gids voor. "Thank you." zei Isis dankbaar en gaf haar mobiel aan de man. Carel sloeg een arm om haar middel en ze lachtten naar de camera. Het bord stond zoals gezegd op de achtergrond.

"Thats gonna be my new phone background." stelde Isis vast. "Defentily mine too." antwoordde Carel en de gids moest erom lachen. "I will bring you guys back, before it's getting too dark to walk here." zei de gids na een tijdje. Ze stemden er mee in en reden in zijn auto naar beneden.

-
"Ik heb een verrassing voor je." zei Carel en verbaast keek Isis op. "Waar gaan we heen?" vroeg ze. "Dat zeg ik niet want dan is het geen verrassing meer." zei Carel eigenwijs. Isis zuchtte hardop en Carel gaf haar lachend een schouder klopje.

Ze stonden op van hun zit plaats. "Het is hier dichtbij. Maar een paar minuten lopen." vertelde Carel en Isis knikte. Carel pakte haar hand en ze liepen er heen. Waar heen ook was. Dat wist Isis niet.

Na vijf minuten kwamen ze aan op het strand. "Wauw Ca..." fluisterde Isis. "Weet je welk strand dit is? Ik had altijd al naar Malibu gewilt!" Isis voelde tranen van blijdschap op komen maar wist ze weg te knipperen.

Terwijl ze over het strand liepen, begon het te schemeren. Ze liepen langs verschillende strand tentjes waar ze muziek vandaan hoorden komen. Isis zuchtte tevreden en ging dicht langs Carel lopen. Hij sloeg een arm rond haar middel.

I found a love for me

Darling just dive right in

And follow my lead

Well I found a girl beautiful and sweet
 
I never knew you were the someone waiting for me

Cause we were just kids when we fell in love

Not knowing what it was

I will not give you up this time

But darling, just kiss me slow, your heart is all I own

And in your eyes you're holding mine

Baby, I'm dancing in the dark with you between my arms

Barefoot on the grass, listening to our favorite song

When you said you looked a mess, I whispered underneath my breath

But you heard it, darling, you look perfect tonight

Het liedje wat uit het strandtentje klonk waar ze net voorbij liepen, paste precies bij Isis en Carel.

"Zullen we met onze voeten in het water?" Carel leek zenuwachtig. Isis knikte en ze liepen naar de zee. Er was een zonsondergang. Isis genoot van het uitzicht. Ze lieten hun schoenen achter op het strand en liepen op blote voeten de zee in.

"Isis?" ze draaide zich om en stond nu in Carel zijn armen. "Ik moet je iets vertellen wat ik al heel lang wil vertellen." zei hij. "Vertel het me." fluisterde Isis en keek hem aan in zijn bruine ogen.

"Sinds de dag dat ik je tegen kwam in Loetje, ben je niet meer uit mijn hoofd gegaan. Ik ben tot op de dag van vandaag gelukkig dat ik mijn oude buurmeisje heb weer gevonden. Ook toen ik naar Ajax ging, dacht ik constant aan je. Zelfs toen ik nog met Shirley had. Destijds ging het niet goed in het voetbal en iedereen werdt gek van me. Donny zei dat ik naar je op zoek moest gaan en dat deed ik. Ik had je uiteindelijk gevonden. "

Carel stopte even om op adem te komen. Met grote ogen stond Isis naar haar vriendje te kijken die zijn gevoelens voor haar bloot legde. Wat was hij van plan?

"De momenten. Onze momenten samen. Ik genoot er van. Iedere seconde. En dat doe ik nu nog steeds."

"Isis de Wit. Ik houd zo fucking veel van jou. Ik kan het niet omschrijven hoeveel ik van je houd. Ik wil het leven met niemand anders delen dan met jou."

"Lieve Isis, zou je met me willen trouwen?"

 𝓥𝓻𝓲𝓳𝓮 𝓣𝓻𝓪𝓹✔Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu