열🌹10

627 51 6
                                    

Evdeki fotoğraflara göz gezdirdim bugün. Her çerçeveli fotoğrafla beraber yüzüme kondurduğum buruk gülümsemem daha da ağırlaşıyordu. O gülümseme sonunda kenarlardan bükülerek ağlamaklı bir hal aldı.

Aklım yine pek yerinde değildi. Tek tük aklıma gelen anılarla hareket ediyordum. Bir süre sonra yine gidişin aklımda kaldı sevgilim.

Böyle devam edemeyeceğini hatırlattım kendime. Her seferinde önüme tonlarca sokak açtım ama yine en sonunda aynı çıkmazı buldum.

Beni affetmezdin. Yeniden sevmezdin. Kızımı görmeme izin vermezdin. Biliyordum çünkü sen çok inatçı birisin sevgilim.

Aklıma bir plan takılıyor aniden. Kaşlarım çatılıyor ve anında vazgeçiyorum. Öğrenseydin çok kızardın be sevgilim. Aynı o gün olduğu gibi...

Kanepenin altında eski albümlerimizi buluyorum. İlk tanıştığımız günden bu yana olan tüm fotoğraflara teker teker bakıyorum.

Bitirdikten sonra hepsini üst üste koydum. Aralarından bir tanesi özgürlüğünü ilan edip yere savruldu. Gülümsedim ve elime aldım.

Bu evlenmemize sayılı günler kala çekindiğimiz bir fotoğraftı. Bizi denizin dibinde olan bir kayalığa götürmüştün. Sonra titanik gibi kollarımı açıp özgürlüğü uzun zamandan sonra bir kez daha tatmıştım. Senin sayende...

Ben senin sayende hayatın ne demek olduğunu bir kez daha anladım sevgilim.

Hatırlıyorum da... o gün kıskanç oppacılar kovalamıştı bizi. Onlar her gittiğimiz yerde bizi bulunca sende buraya getirdin beni.

Arkasını çevirip yazılanları okudum.

Sen benimsin. Bizi sadece ölüm ayırsın. Seni seviyorum sevgilim~

27.11.2015

Alınlarımızın birleştiği fotoğrafa bir damla düşerken kalkıp o fotoğrafı görebileceğim bir yere asıyorum.

Alzheimer🌹 JJK  ✔Tamamlandı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin