8.3. 2:32

1K 145 37
                                    

He: Co to-

U: Hyungie, prosím!

He: Taehyungu-

U: Prosím, žádám tě na kolenou, prosím, netípej to a povídej si se mnou. Já... j-já už jsem vážně zoufalejší. N-Nemůžu spát, T-To vědění, že se mnou nechceš mít už nic společného, mě zabíjí. P-prosím, Hyungu, p-povídej si se mnou...

He: ...

U: P-Prosím...

He: ...

U: P-Pak... pak už tě nechám, s-slibuju...

He: ...

U: Prosím. M-Moc tě prosím... m-mluv se mnou...

He: A o čem se chceš bavit?

U: O čemkoliv! Jen... chci zkrátka slyšet tvůj hlas a... a-a chci si prostě užít naše poslední společné chvíle.

He: Nejsou poslední.

U: Ale kdo ví, kdy budou další? A... j-já prostě nechci, abys mi někam ušel, p-přitom tě ale mu-musím respektovat a jsi můj hyung a m-máš na to plné právo, ale... H-H-Hyung-g...

He: Tae, neplakej.

U: T-To se ti l-lehce řekne.

He: Není to navždycky. Je to jen dočasný konec.

U: A-Ale pořád to je ko-konec.

He: No, to je. Je to konec.

U: H-H-H-yung-g-ie-e...

He: Ach jo... běž se vysmrkat a utřít slzy. Jistě jich máš jako Popelka hrachu na přebrání.

U: N-netípneš to?

He: Netípnu.

U: D-D-obře

He: ... Cítíš se líp?

U: ... U-Už nebrečím.

He: To je dobře. Slzy se plýtvají na jiný věci.

U: Když... j-já tě mám tak rád.

He: ... Tu pauzu si musíme dát. Vážně. Taky tě mám rád, ale... jinak to nejde, prozatím, dobře?

U: Uhm-um.

He: Jsem rád, že to chápeš... nebo že se tak alespoň tváříš.

U: Myslíš si, ž-že se přetvařuju?

He: Každý se někdy přetvařuje. Ale že bys to dělal nejakvýrazně, to si nemyslím...

U: Co si o mně vlastně myslíš?

He: Spoustu věcí. Že jsi chytrý, moly, krásný, roztomilý, milující, naivní, citlivý, nechápavý, složitý, malý... spoustu toho je, vážně.

U: Jsem rád, že převažují ty dobré vlastnosti.

He: Možná jsem tvou osobou příliš ovlivněn.

U: Možná.

He: Hmm.

U: ... Hyung?

He: Ano?

U: Jsi pořád unavenej?

He: Trochu ano. Přeci jen už je hodně pozdě...

U: A... nemohl by sis se mnou povídat celou noc? Abychom tak hezky zakončili společnou etapu našeho života?

He: Tae...

U: Je to to poslední, co po tobě budu kdy chtít. Je to mě poslední přání, přičemž ty už jsi své měl, tak ho teď utrácím já.

He: Tak dobře. Pak ale už vážně konec, oke?

U: S-Samozřejmě.

He: Tak předběžně dobrou noc. Celkem hrozí, že bych mohl usnout... Tak pro jistotu.

U: Dobře. Dobrou noc, Hyungie. Miluju tě.

Honest [CZ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat