He: To, že se snažíš nebýt otravný mám sledovat i na tom, že mi voláš čím dál tím míň?
Me: Možná.
He: Plus ještě... co děláš tak brzo vzhůru?
Me: Mohl bych se tě zeptat na to samý, Hyung. Já se chystám do školy. Chci totiž mít všechno v klidu a ne chodit do třídy až přímo na hodinu. Tak bych se nestihl nic naučit.
He: Proč se teda neučíš večer?
Me: Snažím se o to, ale kolikrát mám na práci mnohem zajímavější věci, než je učení.
He: Třeba?
Me: Uh, já teď nevím... třeba... čtení nebo koukání na videa a tak...
He: Tak to si ale musíš určit priority. Takhle to dlouho nemůžeš dělat... kolik hodin průměrně spíš?
Me: No... Tak pět? Asi? A co máš pořád s tím spánkem?!
He: No pak se nediv, že jseš věčně mimo.
Me: Ale to není... to není tím.
He: Tak čím? Z čeho jseš tak mimo? Co tě tak rozhozuje?
Me: J-Já vážně nevím.
He: Každej to ví, jen to buď nechce říct, nebo si to v nějakých souvislostech neuvědomuje.
Me: Tak asi hodně přemýšlím, nebo zkrátka ulítávám do svých představ, no. Já prostě nevím.
He: A o seš radši v představách než v realitě?
Me: Umm... to těžko říct, heh.
He: Taehyungu...
Me: Hyung, nepač to ze mě. Je to trapný, nechci o tom mluvit...
He: Tae... mluv. Je jedno, že to je trapný. Už jsi mi řekl dost volovin, tohle mě nezabije.
Me: Ale tohle je vážně hloupý.
He: Proč by mělo?
Me: Tak když tam lítám za tebou...
He:...
Me: Hyung?
He: Zbav se toho.
Me: Nikdy.
hovor byl ukončen
„Uh, nebuď naštvanej.“
ČTEŠ
Honest [CZ]
Fiksi PenggemarNejsem si jist, zda je dobrý nápad volat na nějaké náhodné číslo, ale... já už jsem opravdu zoufalý. - Upozornění: • forma dialogů • náznak tématu psychických problémů © AnythinGEL2018/2019