Хамгийн анх Снөүи нэг хүнтэй уулзаж хамт өссөн. Тэр бол Харолд бөгөөд тэд удаан хамт байсан ч Снөүи үүнийгээ дурддаггүй.
Гэхдээ тэрээр тэнүүлч байхаар шийдэн Снөүиг хамт байхыг хүссэн ч тэр зөвшөөрөөгүй мөн удалгүй өөрийн ижлээ олсон болохоор Снөүиг үлдээн явсан. Гэхдээ үргэлж л тэдэн дээр ирж Снөүиг хамт авч явахыг хүсдэг байсан.
Тэгтэл нэгэн өдөр гай газар доороос гэгчээр түүнийг Снөүитэй уулзахаар явсан хойгуур хамгийн ширүүн, хамгийн харгис гэх Хар Сүүдэр сүрэг тэднийг устгаж Харолдыг ирэхэд тэд үхцгээж тэр өөрийн ижлээ үхэхийг харсан юм. Тэр цагаас эхлэн тэр өшөө хонзондоо баригдан Алфагаас нь өшөөгөө авахаар олон жил бэлдсэний эцэст түүний эхнэр Лүнаг алж өөртөө мэдрэгдсэн зүйлийг мэдрүүлсэн ч үүн нь түүнд багадан тэр сүргийг устгахыг хүссэн ч тэдний хүү Алфа болохоор болсон.
Лүнагаа алдсан Остины аав галзуурч бүх л хүнрүү дайран жинхэнэ араатан болж хэдэн сарын дараа сүнсээ алдсан хоосон зүйл болсон.
Тэр үед Остин өөртөө ижил хэрэггүй гэж бодсон. Үүн дээр нь бас нэмэгдэж түүний багаасаа хамт найзалж байсан найз Клаид ижилээ олсон. Тэр нь Остины дүү Грейс байлаа. Гэвч тэр ижлээсээ татгалзан Клаид Остин хоёр, хоёр тийш болсон. Гэхдээ Грейс хоёр дахь боломж болох Шонтой уулзсан.
Остин хичнээн Кетигээс зайгаа барихыг хүссэн ч тэд зүүдэндээ учран сэрэх бүртээ түүнийг санан сэрж байсан.
Хичнээн эд жаргалтай төгссөн ч Клаид хоёр дахь боломж болох эмэгтэйгээ хүлээн үлдсэн юм.
Хүн-чонын ертөнцөд эр эм чоно өөрсдийн ижилээ сонгон өөрийн болгох үедээ тэд бие биедээ тэмдэг өгөх бөгөөд мөр болон хүзүүний хооронд хазна. Тэгсэнээр тэд нэг сүнстэй болж бие биеэ илүү сайн ойлгодог байна. Гэхдээ Кети хүн байсан учир зөвхөн Кетид өөрийн тэмдгээ өгсөн ч Кети үүнийг нь хүндээр хүлээн авалгүй, мөн тэд хүнийх шиг хурим хийн тэд хос бөгжтэй болсон билээ.
---
За зарим нэг юм тод болсон байх гэж бодож байна.Бас би та нараас асуух юм байна.
Гурав дахь номоо би юу гэж нэрлэхээ сайн мэдэхгүй байна. Тиймээс би санал асуулга явуулаад, мөн та нар бас санал бодлоо бичээрэй. Ер нь бол Чонотой л холбоотой нэр байх хэрэгтэй байна хаха.
Хан Чоно
Саран Чоно
Дайны Чоно
Чоно ба Гүнж
.... ( Та нар нэрний саналаа энд бичнэ үү хэхэ)
YOU ARE READING
Чонос (Дууссан)
WerewolfКети насанд хүрэн ээж аав дүүгээ үлдээн алс оронд очин сурахаар явна. Шинэ жирийн хүн шиг амьдрахыг хүссэн ч тэр хувь тавилангаасаа зугтаж чадсангүй. Кети Уолкер бол арван найм нас гарч яваа бие даасан бүсгүй. Багаасаа л үлгэрийн ертөнцөд амьдарсан...