Konečně přijel autobus a my jsme si do něj nandali své kufry. Poté jsme ještě pomohly několika mladším dětem.
Už se odjíždí. Jsem napjatá jako každý rok. Pokaždé... Jako kdybych tam jela poprvé. Cesta trvala zhruba dvě hodiny, ale nám to nevadilo. S kamarádkou jsem si povídala a cesta rychle ubíhala.
A už jsme tu!
Vylezli jsme z autobusu.
Všude byl božský klid. Až do chvíle, kdy se z autobusu vyhrnuli další děti a začaly strašně hlučet.Tábor probíhal jako každý jiný ale až do čtvrtka, kdy jsme vyrazili na celodenní výlet do pískovcových skal. Jako každý rok. Procházeli jsme spletitým bludiště skal a najednou jsme dorazili na mé oblíbené místečko. Tekl a zurčel tu potůček. Sundala jsem si boty, abych mohla cítit tu trávu pod nohama. Dotknout se jí, mluvit s ní...
Miluju tohle místo, tuhle atmosféru...Ale nic netrvá věčně. Jsem tu jenom pár chvil a na oblohu se přihnaly černé mraky. A začalo strašně foukat. Takhle nefoukalo už hodně dlouho. Nevím co to znamená, ale určitě ne nic dobrého.
Aaaaaaaa... můj klobouk
Běžela jsem pro něj, ale co to?
Byl tam průchod. Malý a krátký tunel. Mě ten vítr pořád táhl dovnitř. Držela jsem se okrajů a volala o pomoc, ale nikdo mi nepomohl.
Nakonec foukání ustalo, ale mě pořád vrtalo hlavou jak to?
Ten průchod tam nikdy nebyl a já měla pocit jako kdyby na druhé straně mělo být něco hodně důležitého.Neodolala jsem a vešla jsem do průchodu. Průchod se zdál zprvu krátký ale později, když jsem do něj vešla, zdál se pořád delší a delší a delší...
Konečně ... dorazila jsem na konec, ale ona je noc?
Bylo něco málo po dopoledni a teď už je noc?Doufala jsem, že se rychle vratím, protože když byla noc všichni se po mně museli shánět. A ještě k tomu začalo pršet!!!
Nooooo... super
Byla jsem už celá promočená a to pršelo sotva pár sekund.
Ale ten průchod zmizel!!!???
Chvíli jsem do kamenné skály kopala a křičela jsem že chci zpátky.
Najednou jsem uviděla, že jsou v dálce světla.Doufám, že se vám kapitola líbila. Kdyžtak napište komentář :-)
ČTEŠ
Cesta do Středozemě (Lotr FF) |POZASTAVENO|
FanfictionBeatrice se najednou ocitne ve Středozemi, kde zuří válka o prsten. Nejdříve se chce vrátit domů, ale pak najde vnitřní sílu. Jak vypadá válka o prsten z pohledu mladé Beatrice? Představte si svět, kde nikdo nenapsal o Středozemi a kde nikdo nikdy n...