*27*

3K 293 76
                                    


Kafe çıkışında hızlı bir şekilde yürüdüm ve buradan hemen uzaklaşmak istedim. Gözlerimin dolduğunu hissettiğimde şiddetli bir şimşek çaktı ve bulutlar ağlamaya başladı. Yağmuru severdim. Üstüm başım sırıklam olmuştu ama umrumda değildi. Kulaklarıma kulaklıklarımı yerleştirdim.

Tam müziği açacağım sırada arkadan gelen sesle ellerim istemsizce yumruk haline aldı. Yine her zaman yaptığı gibi kolumdan tuttu ve konuştu.

"Biraz konuşabilir miyiz? Çok fazla vaktini almayacağım." Tam konuşacağım sırada Selim itiraz etti. "Sadece üç dakika. Lütfen."

Sinirden yumruğumu o kadar sıkıyordum ki damarlarım belli olmuştu. Yağmurlu yerden çıkarak beni kolumdan çekerek ıslanmayacağımız bir yere getirdi. Karanlıktı, ıssız bir sokaktaydık ve üstelik ben duvar arasında sıkışıp kalmıştım. Ve o benim tam karşımdaydı.

Gözlerimin içine bakarken "Ben imkansız olan bir kıza aşık oldum." diyerek bugünkü moda olan 'imkansız' kelimesini vurguladı. Aynı şeyi masada da yapmıştı.

"Ulaşılmaz insana yürümek nerden aklına esti?" diyerek alaylı bir şekilde konuştum.

"Anlamadım?" Anladığı halde saf ayağına yatması da normaldi tabii.

"Sen beni çok kırdın Selim. Her fırsatta beni ezdin, beni küçük düşürdün, beni çöpmüşüm gibi, kuklaymışım gibi ordan oraya oynattın. Senin o bana söylediğin yalanlar varya hani, kalbimde anlamı kelimelerle anlatamayacağım kadar çok büyüktü. Ama sen bu kalbi öldürdün. Öldürmekle kalmadın. Paramparça ettin. Sen kırık parçaları birleştirmeme izin vermedin. Bencilsin. Hem de arkadaşlarının yanında komik olduğunu sanarak bana 'şişko' demen sadece senin seviyesizliğini gösterdi. Şimdi yıllar geçti gitti. Tam toparlandım derken karşıma çıkmakla kalmıyor, üstelik telefon numaramı değiştirdiğim, yeni bir hat aldığım halde beni arayıp rahatsız ediyorsun. Şimdi neden ağlamıyorsun? diyebilirsin. Ben sana cevabını vereyim. İnsanları tanıdıkça yalnızlaştım. Senin gibi kötü insanlar benim sevgimi hiçbir zaman hak etmedi. Sen o kalbine koyduğun şeye aşk mı diyorsun? Aşk boktur. Tam bir bok!"

Gözlerinin dolu dolu olduğunu fark ettiğimde "Bizden olmaz Selim. Çok kırdık birbirimizi. Bizden olmaz." dedim tekrar yürüyerek.

"Benim olmayacaksan kimsenin olamazsın! Seni başkalarına yâr etmem!" diyerek arkamdan bağırdı ama tınlamadım.

*

yazmayı bırakmayacağım yeni bölümler atmaya devam edeceğim ancak fazla girmeyeceğim sadece yeni bölümler hariç💜

Öpüldünüz💕

takıntılı [texting] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin